ISW Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg banner antagelig i kjerka når jeg skriver dette, men jeg vil faktisk anbefale alle som ikke har sykehistorie å tegne en helseforsikring (eller få det kollektivt hos arbeidsgiver). Da er du garantert spesialistvurdering eller psykolog innen 10 dager. Det koster (eller innberettes) noen hundrelapper i måneden, men jeg synes det er veldig nyttig og trygt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 ISW skrev (8 minutter siden): Jeg banner antagelig i kjerka når jeg skriver dette, men jeg vil faktisk anbefale alle som ikke har sykehistorie å tegne en helseforsikring (eller få det kollektivt hos arbeidsgiver). Da er du garantert spesialistvurdering eller psykolog innen 10 dager. Det koster (eller innberettes) noen hundrelapper i måneden, men jeg synes det er veldig nyttig og trygt. Tenker det er veldig lurt å gjøre jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 ISW skrev (17 minutter siden): Jeg banner antagelig i kjerka når jeg skriver dette, men jeg vil faktisk anbefale alle som ikke har sykehistorie å tegne en helseforsikring (eller få det kollektivt hos arbeidsgiver). Da er du garantert spesialistvurdering eller psykolog innen 10 dager. Det koster (eller innberettes) noen hundrelapper i måneden, men jeg synes det er veldig nyttig og trygt. Tvilsomt at noen som henger her ikke har en sykehistorie. Anonymkode: 5d196...eb1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tvilsomt at noen som henger her ikke har en sykehistorie. Anonymkode: 5d196...eb1 Du skal ikke være for sikker på noe som helst når det gjelder oss som "henger" på DOL. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 ISW skrev (20 timer siden): Jeg banner antagelig i kjerka når jeg skriver dette, men jeg vil faktisk anbefale alle som ikke har sykehistorie å tegne en helseforsikring (eller få det kollektivt hos arbeidsgiver). Da er du garantert spesialistvurdering eller psykolog innen 10 dager. Det koster (eller innberettes) noen hundrelapper i måneden, men jeg synes det er veldig nyttig og trygt. Jeg hadde ikke helseforsikring, men jeg hadde uføreforsikring og det anbefales også på det sterkeste. Jeg hadde ikke hatt hus uten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Fru2020 skrev (19 minutter siden): Jeg hadde ikke helseforsikring, men jeg hadde uføreforsikring og det anbefales også på det sterkeste. Jeg hadde ikke hatt hus uten. Signerer denne! Samme her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Jeg hadde vel aldri fått helseforsikring med sykdom hele livet, men hva er uføreforsikring da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 stjernestøv skrev (1 time siden): Jeg hadde vel aldri fått helseforsikring med sykdom hele livet, men hva er uføreforsikring da? Nei man får faktisk ikke uføreforsikring dersom man har psykiske problemer man har som barn for foreldrene mine fikk ikke lov å forsikre meg siden jeg hadde så mye problemer (tror dette var rundt 8årsalderen),men jeg fikk Autismediagnosen først i ungdomsårene. Anonymkode: 5d196...eb1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nei man får faktisk ikke uføreforsikring dersom man har psykiske problemer man har som barn for foreldrene mine fikk ikke lov å forsikre meg siden jeg hadde så mye problemer (tror dette var rundt 8årsalderen),men jeg fikk Autismediagnosen først i ungdomsårene. Anonymkode: 5d196...eb1 Ok. Takk for opplysningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 stjernestøv skrev (3 timer siden): Jeg hadde vel aldri fått helseforsikring med sykdom hele livet, men hva er uføreforsikring da? Du får nok ikke uføreforsikring nå. Den må tegnes før man blir syk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Fru2020 skrev (1 minutt siden): Du får nok ikke uføreforsikring nå. Den må tegnes før man blir syk. Ok. Da hadde jeg aldri fått det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.