Gå til innhold

Migrene og relpax?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Vet at det ikke er psykisk men på en måte er det det også, har hatt kraftig migrene i dag og har tatt to relpax i dag, det har roet seg litt men er fremdeles vondt og jeg går med solbriller inne. Kan jeg ta en relpax til? En gang ringte jeg legevakten da jeg hadde tatt kvoten på to, mener de sa jeg kunne ta en til men er usikker. Det er så vondt, kommer til å legge meg tidlig. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet (endret)

Den gangen jeg ringte til legevakten hadde jeg tatt så masse paracet at jeg måtte inn til legen dagen etter, tror det var med urinprøve og blodprøve. I dag har jeg bare tatt to paracet, kan jeg ta mer av det og nå? 

Hvis ikke det er hjerneblødning da eller noe, det går jo ikke over. Føler meg desperat. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv
Skrevet

Nei det stod i pakningsvedlegget at man ikke skulle ta mer en 80 mg, men paracet kan jeg jo ta selv om det sikkert ikke hjelper. Kanskje jeg skal bare prøve å holde ut da? Håpe det er over til i morgen? 

Gjest Vendi
Skrevet

Ta det som er anbefalt du, stjernestøv. God bedring, håper det gir seg snart! 

Skrevet

Hvis du ikke har tatt noe Paracet, så kan du ta det. 

stjernestøv
Skrevet

Nei jeg legger meg. Takk. 

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (Akkurat nå):

Ta det som er anbefalt du, stjernestøv. God bedring, håper det gir seg snart! 

Ja har tatt det. Jo takk, ja det må vel gi seg en gang. 

stjernestøv
Skrevet
knas skrev (1 minutt siden):

Hvis du ikke har tatt noe Paracet, så kan du ta det. 

Tok to tidligere i dag og to nå, legger meg. Holder ikke ut. 

Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Tok to tidligere i dag og to nå, legger meg. Holder ikke ut. 

God bedring! 

stjernestøv
Skrevet
knas skrev (11 timer siden):

God bedring! 

Takk. I dag er det borte, håper det holder seg borte og. 

stjernestøv
Skrevet

Men har jo de som har fått mer migrene etter vaksinen, jeg fikk tredje dose i januar og har aldri hatt så mye migrene som i år. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...