Gå til innhold

Lurer på hvordan det er å ha helt perfekt psyke


Everybody

Anbefalte innlegg

Kan alle spørre behandlere/helsepersonell hvordan det er å ha helt perfekt psyke også rapporterer vi inn her etterhvert som vi får svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
kupton skrev (På 22.8.2022 den 13.52):

Ja, det er er godt å ha såpass flaks at en verken har psykisk eller somatisk sykdom. 

Kaller du det flaks? Er det ikke heller uflaks å få sykdom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (10 timer siden):

Kan alle spørre behandlere/helsepersonell hvordan det er å ha helt perfekt psyke også rapporterer vi inn her etterhvert som vi får svar?

Hvorfor fortsetter du å tro at folk uten psykisk lidelse har perfekt psyke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag spurte jeg behandleren min hvordan det er å ha helt perfekt psyke. Hun sa at det går opp og ned for alle og at ingen har perfekt psyke, og selv om man virker er rolig og fattet så kan det fremdeles være en storm inne i en.🤔🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (15 minutter siden):

I dag spurte jeg behandleren min hvordan det er å ha helt perfekt psyke. Hun sa at det går opp og ned for alle og at ingen har perfekt psyke, og selv om man virker er rolig og fattet så kan det fremdeles være en storm inne i en.🤔🤔🤔

Ja, å ha dårlig syke er ikke det samme som at man er psykisk syk. 

Alle er lei seg inni mellom liksom, men det betyr ikke at man er psykisk syk!!!!!!! 

Anonymkode: 997ad...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (1 time siden):

I dag spurte jeg behandleren min hvordan det er å ha helt perfekt psyke. Hun sa at det går opp og ned for alle og at ingen har perfekt psyke, og selv om man virker er rolig og fattet så kan det fremdeles være en storm inne i en.🤔🤔🤔

Det er jo det flere av oss har forsøkt å si til deg - det er ingen som har perfekt psyke. Selv om man ikke har en psykisk lidelse/diagnose, så betyr ikke det at alt er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøv å observer helsepersonell i psykiatrien. Se hvor glade, energiske og positive de er. Tenk at det går an å være sånn uten medisiner. Rart ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (5 minutter siden):

Prøv å observer helsepersonell i psykiatrien. Se hvor glade, energiske og positive de er. Tenk at det går an å være sånn uten medisiner. Rart ikke sant?

Du må nesten regne med at leger og psykologer selv går på medisiner. De må jo det for å være så oppegående :D

Anonymkode: dfeec...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må nesten regne med at leger og psykologer selv går på medisiner. De må jo det for å være så oppegående :D

Anonymkode: dfeec...8a7

Ja ikke sant? Tenk at det går an å være så rolig, fungere så bra sosialt, ha utmerket konsentrasjon, være positiv, glad. Da må man jo ta medisiner? Det er det man kaller PERFEKT PSYKE.

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (1 minutt siden):

Ja ikke sant? Tenk at det går an å være så rolig, fungere så bra sosialt, ha utmerket konsentrasjon, være positiv, glad. Da må man jo ta medisiner?

Nei, det må man ikke. Flertallet av mennesker tar ikke medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Nei, det må man ikke. Flertallet av mennesker tar ikke medisiner.

Det må jo være helt fantastisk å ha så god psyke uten å ta medisiner. Det kan jeg bare ikke begripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (4 minutter siden):

Det må jo være helt fantastisk å ha så god psyke uten å ta medisiner. Det kan jeg bare ikke begripe.

Ja, vi er heldige vi som slipper psykologiske lidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (11 timer siden):

Prøv å observer helsepersonell i psykiatrien. Se hvor glade, energiske og positive de er. Tenk at det går an å være sånn uten medisiner. Rart ikke sant?

De er profesjonelle i jobben sin, det er ikke det samme som å ha perfekt psyke. Kjenner til flere som jobber i psykiatrien som har slitt og tildels sliter selv, men de viser jo ikke dette i sitt daglige arbeid på noen måte. Om de bruker medisiner vet jeg jo ikke, men tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse energi, glad, lykkelig, ingen psykiske sykdommer, fungerer bra sosialt, utmerket konsentrasjon, rolig, fattet, ser virkeligheten slik den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (17 minutter siden):

Masse selvtillit, god selvfølelse, selvrespekt.

En lege jeg kjenner personlig drikker hver kveld. En psykolog jeg kjenner personlig har angst. Helsepersonell er vanlig mennesker med personlige problemer. Det du ser i møte med din behandler er profesjonalitet. De har en jobb de utfører på en god måte sånn at de kan hjelpe andre! 

Anonymkode: 7c017...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...