Gå til innhold

Kunne ønske jeg var innlagt bestandig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

På tide å ta ansvar for deg selv å ikke sykeliggjøre seg selv enda mer ved å legge seg inn hele tiden. Skaff deg heller en venn og en familie så trenger du ikke et sykehus til å gi deg "omsorg" mer. 

Anonymkode: 1af32...104

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

På tide å ta ansvar for deg selv å ikke sykeliggjøre seg selv enda mer ved å legge seg inn hele tiden. Skaff deg heller en venn og en familie så trenger du ikke et sykehus til å gi deg "omsorg" mer. 

Anonymkode: 1af32...104

Ja, for det er jo pasienten selv som legger seg inn. Det har du jo helt rett i. Et jo bare å pakke kofferten det og trampe inn og kreve et rom. Ikke no problem. Pasienten bestemmer også hvor lenge innleggelsen skal vare så jeg var dum som gikk hjem sist da legen skrev meg ut. 

Anonymkode: 9e4dc...d7e

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er så fint å være innlagt. Har folk rundt meg hele tiden da, personale å snakke med. Tryggheten, rutinene, ja alt. 

Anonymkode: 9e4dc...d7e

Jeg hadde lignende tanker når livet utenfor var for vanskelig å håndtere. Etterhvert har jeg stablet sammen livet mitt utenfor og ønsker ikke lenger å være innlagt. Det er en syk tanke å ønske å være innlagt hele tiden. Forhåpentligvis klarer du gradvis å håndterere livet utenfor bedre og bedre og så kommer du til det punktet hvor du ikke trenger innleggelse som støtte.

Kak forstå det, men livet er jo utenfor avdelingen. Jeg er jo en del innlagt selv, men øbsket mitt om å klare meg hjemme har med tiden blitt høyere og høyere. Jeg vil skape meg et liv og holder på med det. 

Du kan komme dit du også. Det tar bare tid. Har ennå langt å gå jeg oh. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...