Gå til innhold

Bilskilt med navnet ditt på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kunne du tenke deg å kjøpe bilskilt med navnet ditt på? Jeg ønsker meg det, men mange vil jo mene at jeg gjør det for å få oppmerksomhet. 

Anonymkode: 4288c...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kunne du tenke deg å kjøpe bilskilt med navnet ditt på? Jeg ønsker meg det, men mange vil jo mene at jeg gjør det for å få oppmerksomhet. 

Anonymkode: 4288c...5af

Ikke med navnet mitt, men om jeg skulle hatt personlig bilskilt skulle det stått "Jiihaaa" på det! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

Synes det er Harry.. men det er nå meg ;) Og liker ikke å stikke meg ut, bedre å være litt mer anonym. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kunne du tenke deg å kjøpe bilskilt med navnet ditt på? Jeg ønsker meg det, men mange vil jo mene at jeg gjør det for å få oppmerksomhet. 

Anonymkode: 4288c...5af

Jeg har ikke bil og har ingen tanker om bilskilt, men hvis du ønsker deg det så er det greit.  Hva mange mener trenger du ikke å bry deg om.  Jeg synes det er fint😅😇😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (1 time siden):

Synes det er Harry.. men det er nå meg ;) Og liker ikke å stikke meg ut, bedre å være litt mer anonym. 

Jepp, Harry er ordet! 😂 Det er blodharry faktisk! Men pengene man betaler for det går til en god sak, så da så. Men jeg bruker heller 9000,- på noe annet altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (13 timer siden):

Synes det er Harry.. men det er nå meg ;) Og liker ikke å stikke meg ut, bedre å være litt mer anonym. 

Jeg ellsker å få oppmerksomhet 😂

Anonymkode: 4288c...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for dyrt synes jeg. Eller hadde det vært både gøy og praktisk. Alle burde hatt bilskilt som det er lett å huske.

Det bor en liten Harry inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (3 minutter siden):

Det er for dyrt synes jeg. Eller hadde det vært både gøy og praktisk. Alle burde hatt bilskilt som det er lett å huske.

Det bor en liten Harry inni meg.

Det er for dyrt for meg også. Og jeg digger å være litt Harry innimellom🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (11 minutter siden):

Det er for dyrt for meg også. Og jeg digger å være litt Harry innimellom🤭

Det er kanskje Harry fordi det er så dyrt? Man tenker bare at vedkommende har brukt mye penger på fjas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (16 timer siden):

Synes det er Harry.. men det er nå meg ;) Og liker ikke å stikke meg ut, bedre å være litt mer anonym. 

Hvor harry det er kommer også litt an på hva som står på skiltet. Mange «nye landsmenn» liker å skrive navnet sitt på personlige bilskilt og det er vel greit nok. Verre med den bilen jeg så som hadde BIGDICK som bilskilt, når man snakker om harry 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
ISW skrev (16 minutter siden):

Hvor harry det er kommer også litt an på hva som står på skiltet. Mange «nye landsmenn» liker å skrive navnet sitt på personlige bilskilt og det er vel greit nok. Verre med den bilen jeg så som hadde BIGDICK som bilskilt, når man snakker om harry 😅

Ja, enig i at graden av harry kommer litt an på hva som står på skiltet 😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er hadde, først og fremSt fordi det er usmakelig ødsling med penger.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (15 minutter siden):

Jeg synes det er hadde, først og fremSt fordi det er usmakelig ødsling med penger.

Nja - de pengene går jo til trafikksikkerhetstiltak da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (38 minutter siden):

Hvor harry det er kommer også litt an på hva som står på skiltet. Mange «nye landsmenn» liker å skrive navnet sitt på personlige bilskilt og det er vel greit nok. Verre med den bilen jeg så som hadde BIGDICK som bilskilt, når man snakker om harry 😅

Jeg lo rått da jeg så en Tesla med "I win" på skiltet. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (54 minutter siden):

Nja - de pengene går jo til trafikksikkerhetstiltak da.

Alle penger som går til staten kan jo sies å gå til gode tiltak av ymse slag. Jeg synes uansett dette er ødsling.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 timer siden):

Jeg synes det er hadde, først og fremSt fordi det er usmakelig ødsling med penger.

Kan du forklare hva du mener med dette?  Hva er smakelig og hva er usmakelig ødsling av penger?  Hva er røyking f.eks.?

Det må være greit hvis man bruker sine egne penger og stjeler dem ikke fra naboen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (32 minutter siden):

Kan du forklare hva du mener med dette?  Hva er smakelig og hva er usmakelig ødsling av penger?  Hva er røyking f.eks.?

Det må være greit hvis man bruker sine egne penger og stjeler dem ikke fra naboen.  

Ødsling fordi det i stor grad dreier seg om å vise omverdenen at du har råd til helt unødvendige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (11 minutter siden):

Ødsling fordi det i stor grad dreier seg om å vise omverdenen at du har råd til helt unødvendige ting.

Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør?

 

Ekstra skrev (11 minutter siden):

Ødsling fordi det i stor grad dreier seg om å vise omverdenen at du har råd til helt unødvendige ting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...