Gå til innhold

Bilskilt med navnet ditt på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ekstra skrev (23 minutter siden):

Ødsling fordi det i stor grad dreier seg om å vise omverdenen at du har råd til helt unødvendige ting.

Ev. at du viser omverdenen at du støtter jobben for trafikksikkerhet med ganske mye penger? Det tar to mnd å røyke opp samme sum om man røyker en 20 pk om dagen, tenker du det samme om de som gjør det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (10 minutter siden):

Ev. at du viser omverdenen at du støtter jobben for trafikksikkerhet med ganske mye penger? Det tar to mnd å røyke opp samme sum om man røyker en 20 pk om dagen, tenker du det samme om de som gjør det også?

Det er temmelig mange Teslaer og Aufuer med slike skilter, og jeg innbiller meg at fåtallet av eierne er opptatt av signaleffekten mhp trafikksikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (25 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør?

 

 

Jeg skrev om hvordan jeg oppfordre andres signaler, har inntrykk av at mange har slike skilter for å signalisere at de har råd til hva som helst (som ikke er altfor dyrt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (1 time siden):

Jeg skrev om hvordan jeg oppfordre andres signaler, har inntrykk av at mange har slike skilter for å signalisere at de har råd til hva som helst (som ikke er altfor dyrt).

Tenk om noen bruker cola-trygda si på det, da!

Anonymkode: 4288c...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 22.36):

Kunne du tenke deg å kjøpe bilskilt med navnet ditt på? 

Anonymkode: 4288c...5af

Kunne ikke falt meg inn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (15 timer siden):

Kan du forklare hva du mener med dette?  Hva er smakelig og hva er usmakelig ødsling av penger?  Hva er røyking f.eks.?

Det må være greit hvis man bruker sine egne penger og stjeler dem ikke fra naboen.  

Enig med deg. Jeg tror de aller fleste bruker penger på unyttige ting. For noen går det i kunst, gardiner og nytt kjøkken. Andre har personlig bilskilt.

Jeg lurer på hvorfor det er så dyrt. Tenk at det koster 9000 kroner for å bytte ut noen tall med bokstaver....Er det et slags bot å være harry?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (1 time siden):

Jeg lurer på hvorfor det er så dyrt. Tenk at det koster 9000 kroner for å bytte ut noen tall med bokstaver....Er det et slags bot å være harry?

Vill gjetting - de har satt prisen såpass høy for å slippe at hvermannsen vil ha alskens rare skilter og dermed påfører biltilsynene (eller hvem det nå er) mye unødvendig ekstraarbeide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 timer siden):

Vill gjetting - de har satt prisen såpass høy for å slippe at hvermannsen vil ha alskens rare skilter og dermed påfører biltilsynene (eller hvem det nå er) mye unødvendig ekstraarbeide?

Det kan umulig være mange sekunder med ekstraarbeid. Det er bare å taste inn noen bokstaver. Fordelen er at folk får skilt det går an å huske. Hele hensikten er å identifisere biler.

Hvis man har registreringsnummer BIG DICK så må man kjøre pent. Alle vil huske nummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 22.36):

Kunne du tenke deg å kjøpe bilskilt med navnet ditt på? Jeg ønsker meg det, men mange vil jo mene at jeg gjør det for å få oppmerksomhet. 

Anonymkode: 4288c...5af

Jeg tror akkurat det står helt nederst på liten over ting jeg ønsker meg 😀 Av nysgjerrighet, hvorfor vil du ha dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (14 timer siden):

Jeg tror akkurat det står helt nederst på liten over ting jeg ønsker meg 😀 Av nysgjerrighet, hvorfor vil du ha dette? 

Fordi det er kult, vel!

Anonymkode: 4288c...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...