Gå til innhold

Flaks som ikke ble gravid.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker på hvor flaks jeg har hatt flere ganger i min ungdom, i hypomani som jeg den gang ikke ante hva var. Å ikke blitt gravid.. 

Mennene tok nok for gitt at jeg tok p-piller.

Så mange ganger jeg var sikker på jeg hadde funnet mannen i mitt liv. Om jeg skulle bli gravid gjorde ingenting  selv om jeg ikke var utdannet og ikke hadde mer enn helgejobb.

Men så landet jeg og gjorde det slutt 

Anonymkode: 674c6...1cb

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467674-flaks-som-ikke-ble-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker på hvor flaks jeg har hatt flere ganger i min ungdom, i hypomani som jeg den gang ikke ante hva var. Å ikke blitt gravid.. 

Så mange ganger jeg var sikker på jeg hadde funnet mannen i mitt liv. Om jeg skulle bli gravid gjorde ingenting  selv om jeg ikke var utdannet og ikke hadde mer enn helgejobb.

Vi er nok mange som har hatt litt flaks opp gjennom 🤪

Dog har jeg aldri tenkt i forkant at det «ikke gjorde noen ting»; var alltid bestemt på at jeg ikke skulle bli gravid før jeg var i et forhold jeg var trygg på at skulle vare.

AnonymBruker
Ekstra skrev (4 minutter siden):

Vi er nok mange som har hatt litt flaks opp gjennom 🤪

Dog har jeg aldri tenkt i forkant at det «ikke gjorde noen ting»; var alltid bestemt på at jeg ikke skulle bli gravid før jeg var i et forhold jeg var trygg på at skulle vare.

Det er vel der hypomani skiller seg fra frisk. 

Anonymkode: bf113...5c7

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Der hadde du flaks ja.

Litt rart at ingen av mennene ikke spurte synes jeg. Jeg ville aldri tatt noe for gitt. Det har store konsekvenser for mannen også hvis han gjør en kvinne gravid. Egentlig større siden han ikke kan velge abort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...