Gå til innhold

Offer rollen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lett det er å gå inn i den . Stakkars lille meg det er så synd på meg. Jeg har det så fælt . Alle er så slemme mot meg . Folk har behandlet meg dårlig hele livet. Jeg er redd for livet . Redd for å leve. Jeg er ett lite offer

Kom deg ut av offer rollen .

Mennesker  som bare synes  synd på seg selv synes jeg  er helt patetiske . Tenk om du fikk en alvorlig sykdom , mistet hjemmet ditt . Sultet , det kunne vært mye verre enn det er . 
Slutt å synes så synd på deg selv . 

Anonymkode: 47910...8bd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467680-offer-rollen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvor lett det er å gå inn i den . Stakkars lille meg det er så synd på meg. Jeg har det så fælt . Alle er så slemme mot meg . Folk har behandlet meg dårlig hele livet. Jeg er redd for livet . Redd for å leve. Jeg er ett lite offer

Mennesker  som bare synes  synd på seg selv synes jeg  er helt patetiske . Tenk om du fikk en alvorlig sykdom , mistet hjemmet ditt . Sultet , det kunne vært mye verre enn det er . 

Det går faktisk an å ha det dårlig og å være redd uten å føle seg som et offer. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467680-offer-rollen/#findComment-4103644
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg synes innlegget ditt er litt unyansert. Jeg synes det må være lov til å synes synd på seg selv til tider hvis faktum er at man er et offer for noe. Og det er flere måter å være offer på. Hvis du f. eks fikk en dødelig, uhelbredelig kreftsykdom hadde du vært et offer for kreft. Det er helt naturlig å gå gjennom ulike faser med reaksjoner på alvorlig sykdom (fysisk eller psykisk) og vonde opplevelser, og det er en tid for alt. 

Så kommer det an på varigheten av disse reaksjonene. Enig i at det kan være uhensiktsmessig å forbli i en tilstand med selvmedlidenhet, følelse av urettferdighet og raseri over situasjonen en befinner seg i, men det er naturlig og forståelig. Men på et eller annet tidspunkt er det også naturlig å gå videre og prøve å gjøre det beste ut av elendet en har havnet i. De som greier seg best er nok sistnevnte. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467680-offer-rollen/#findComment-4103645
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes det er du som gjør deg til et offer her, stakkar. 

Anonymkode: 136c9...847

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467680-offer-rollen/#findComment-4103650
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er du her du da hvis du ikke har noen psykiske plager??? Åh du har psykiske plager ja? Jaha isåfall så kan DU slutte å være i offerrollen! Slutt å oppsøk hjelp som en liten unge på dps da siden hvis du gjør det så er du i offerrollen! 

Anonymkode: f556b...e13

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467680-offer-rollen/#findComment-4103670
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...