AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 Del Skrevet 25. juli 2022 Hallo! Litt rotete overskrift, men skal prøve forklare det bedre. Jeg sliter med depresjoner og har i det siste følt på symptomer på det igjen. Jeg sendte derfor melding til fastlegen for å spørre om å øke antidepressiva. Har ikke fått svar pr i dag. Jeg har og oppfølging fra kommunen. Har ikke kontakt med dem nå i ferien, men de sa jeg kunne ta kontakt med dem dersom det skulle være noe. Jeg er også usikker på om fastlege vil svare på meldingen fordi han er på ferie. Burde jeg kontakte kommunen i stedet og si i fra eller hvor lenge burde jeg klare å holde ut før jeg gjør noe videre? Anonymkode: 0ca4b...af4 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467695-forverring-melding-til-fastlege-og-melding-til-kommunen-hvor-lenge-burde-jeg-klare-%C3%A5-holde-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.