Gå til innhold

Jeg har blitt verre... Hvor lenge burde jeg klare å holde ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Jeg har slitt med depresjon de siste 10 årene, fått medisiner og behandling i varierende grad. Nå merker jeg at symptomene begynner å komme tilbake. Jeg sendte derfor fastlege en melding der jeg forklarte hvordan jeg hadde det og spurte om jeg kunne øke dose (psykiater sa ved innleggelsen at vi kunne prøve øke da jeg hadde litt å gå på, men det ble ikke gjort). Jeg har ikke fått svar på meldingen ennå. Jeg spør derfor: Hvor lenge burde jeg klare å holde ut før jeg evnt tar kontakt igjen? Jeg har også mulighet til å ta kontakt med kommunen, men er usikker på om jeg burde gjøre det da de uansett ikke kan hjelpe ift medisinene. 

Anonymkode: 631d7...68a

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...