Gå til innhold

Bivirkninger Lamictal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (50 minutter siden):

Lamictal er en av de medisiner i psykiatrien som har aller minst bivirkninger. Langsom opptrapping har kun en hensikt: Å hindre utvikling av hudlidelse.

Lamictal har bivirkninger for min del. Søvnproblemer og hukommelsesvansker. 

Anonymkode: d925f...a7f

AnonymBruker
kupton skrev (1 time siden):

Lamictal er en av de medisiner i psykiatrien som har aller minst bivirkninger. Langsom opptrapping har kun en hensikt: Å hindre utvikling av hudlidelse.

Ok. Det, utslett er jeg også redd for. Merkelig nok er jeg ikke mest redd for å dø av det, men for andre konsekvenser. Men jeg har egentlig stor tiltro til legen som anbefalte det. Tror han har lang erfaring som psykiater og spesielt på bipolar, depresjoner o.l.

En blir bare for oppmerksom, på små forandringer som egentlig er normalt. En liten kvise kan bli til en blemme liksom.  Det første er reelt, men det er jo ikke skummelt bare veldig plagsomt og upraktisk  bevegelseshemmende. Men da er det bare å se om det går over hvis langsom opptrappingikkehar ikke noe å si der

Anonymkode: 67b17...372

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...