Fru2020 Skrevet 27. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) frosken skrev (1 time siden): Trådstarter snakket om å dra på butikken etter å ha tatt medisinen om kvelden, men hvis vi ser bort fra slike situasjoner, så er jeg enig i resten av det som sies i tråden:-) kupton skrev (1 time siden): Enig. Akkurat det virker meningsløst. Jeg snakket om å ta en tur i butikken etter å ha tatt alimemazin ja. Jeg har jo bare tatt alimemazin alene en dag, de siste årene har jeg tatt det i kombinasjon med Truxal så jeg vet ikke helt hvordan jeg reagerer uten Truxal. Men med kombinasjonen Alimemazin og Truxal gikk det ca to timer fra jeg tok medisinene til jeg var trøtt nok til å sove. Jeg merket ingenting i timen etter å ha tatt dem. Derfor har det ofte kommet situasjoner hvor jeg har kunnet ønsket å dra i butikken en kjapp tur. @kupton: Er det det samme med truxal at virkningen bare varer i tre uker? Da kan jeg jo virkelig slutte på alle medisiner med en gang. Endret 27. juli 2022 av Fru2020 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467716-alimemazin-og-bilkj%C3%B8ring/page/2/#findComment-4104108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.