AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 Del Skrevet 27. juli 2022 Er glad hver kveld jeg kan gå og legge meg og er deprimert hver morgen fordi jeg må stå opp. Livet er tomt og intetsigende med hyppige panikkanfall der alt blir påtrengende og uvirkelig. Jeg tør nesten ikke gå noen plass fordi jeg er redd for å få anfall. Jeg tør ikke engang besøke foreldrene mine og de bor ikke langt unna. Jeg har nesten ikke kontakt med noen og har ikke venner lenger. Det skjer aldri noe og jeg har isolert meg helt. Jeg blir så fort stresset og får angst, er veldig engstelig av meg. Har littegrann sobril å ta men nå sier behandlingsapparatet at jeg må slutte på de få sobrilene jeg tar i uka. De har planer om at jeg skal gjøre angstrening med psykisk helseteam i kommunen. Jeg skal ellers avslutte behandlingen i spesialisthelsetjenesten snart. Livet mitt er kjipt nok fra før og så skal de ta fra meg de få sobrilene jeg har, som hjelper meg til å gjennomføre ting jeg må og skal. Jeg har kun 2 timer i måneden vedtak på psykisk helseteam, får ikke mer. Det er alt for lite hvis jeg skal gjøre angstrening mener jeg. Burde få en time i uka. Så ser ikke lyst på dette, og er redd livet mitt blir enda mørkere, og at jeg blir enda mer isolert uten sobril. Jeg er veldig deprimert og må ta cipralex og wellbutrin, fungerer ikke og er veldig ustabil og dårlig uten de medisinene. Med så holder jeg hodet så vidt over vannet. Har nettopp fått støttekontakt men synes det er litt kleint. Tør ikke dra steder med støttekontakten heller, må gå tur i nærheten her. Dette pga angsten. Hva bør jeg si for å beholde sobril? Jeg har siden barnealder hatt veldig mye angst, nå er jeg godt voksen. Bruker ca 25 sobril i mnd, en liten pakning. Jeg ser ikke noe håp om at jeg skal bli veldig mye bedre, siden angsten har vært der hele livet og jeg nå som sagt er godt voksen. De sier angstrening ikke funker om jeg går på sobril. Men hva er realistisk her? Kupton, har du en mening, andre? Jeg er veldig fortvilet. Diagnose engstelig/unnvikende pf, ptsd, depresjon og angstlidelse. Anonymkode: c2602...310 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467722-jeg-har-sluttet-%C3%A5-leve/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.