Gå til innhold

Spørsmål om bipolar depresjon og medisinering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei...

Kort spørsmål: Jeg bruker medisinene litium og lamictal + en antipsykotika jeg ikke husker navnet på, men har fortsatt nedstemte perioder og depresjoner, kunne det være hensiktsmessig å bytte ut ene stemningsstabiliserende med antidepressiva? At det ville fungere bedre?

Anonymkode: 850f8...440

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (7 minutter siden):

Evt justere doser av de nåværende og/eller legge til AD.

Jeg er ikke ts men opplever nå en depresjon. Jeg har bp2 og bruker 300 mg Lamictal. Er det en lav dose? Kan det hjelpe meg å øke dosen for å unngå en alvorlig depresjon selv om det er ytre ting som har vært årsaken til mine depresjoner? Dette er min 4.episode på 22 år, og jeg var frisk i 10 år etter forrige episode med Lamictal. Jeg er veldig redd for at jeg skal få en ny, alvorlig depresjon, derfor spørsmålet, og jeg har ingen andre å spørre. 

Anonymkode: 0eb2d...b15

AnonymBruker
kupton skrev (1 time siden):

Evt justere doser av de nåværende og/eller legge til AD.

Supert, da skal jeg få fastlegen til å se på det. Beste løsning er vel å først justere doser om mulig også om det ikke er nok legge til AD?

Anonymkode: 850f8...440

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...