Gå til innhold

Redd fordi jeg løy uten å huske det og nå står det i journalen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For 3 år siden gikk jeg i behandling på DPS poliklinikk.

Jeg sa i en time at jeg hadde kuttet meg med skalpell . Husker ikke egentlig hva jeg faktisk sa, men det er det som står i journalen i alle fall. 

I journalen har behandler skrevet at jeg hadde kuttet meg men at han ikke presset meg på å få se sårene. 

Sannheten. er den at jeg aldri har kuttet meg med skalpell...

Anonymkode: 744ec...9ff

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvis det er 3år siden du gikk der har de 100% sikkert glemt deg så slapp av😀

Anonymkode: 844d2...4e8

Det jeg tenker mest på er at det står i journalen så når nye behandlere leser igjennom vil de jo se på armene mine at jeg ikke har arr?

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Hvorfor sa du det hvis du ikke har gjort det? 

Uansett er det jo lenge siden nå. 

Det er ikke slik at jeg bevisst har løyet. Jeg vet egentlig ikke hvordan det har skjedd. For jeg kan ikke huske samtalen med behandler om det. Jeg bare husker og vet at jeg hadde en skalpell hjemme og at jeg stakk meg med den (så jeg så vidt fikk sånne små 'hull' som ikke trengte å syes). Og at jeg hadde planer om å kutte dypere. Men akkurat det å ha snakket med behandler om det husker jeg ikke. Så mest sannsynlig har han bare misforstått eller så har jeg løyet... 

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er ikke slik at jeg bevisst har løyet. Jeg vet egentlig ikke hvordan det har skjedd. For jeg kan ikke huske samtalen med behandler om det. Jeg bare husker og vet at jeg hadde en skalpell hjemme og at jeg stakk meg med den (så jeg så vidt fikk sånne små 'hull' som ikke trengte å syes). Og at jeg hadde planer om å kutte dypere. Men akkurat det å ha snakket med behandler om det husker jeg ikke. Så mest sannsynlig har han bare misforstått eller så har jeg løyet... 

Okei. Uansett er det jo ikke så mye å tenke på nå så lenge etter? Eller hva ønsket du tilbakemelding om i denne tråden? 

Tror ikke du skal brkymre deg for at han tenker noe på det i dag i hvert fall. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...