Gå til innhold

Kan jeg ha stor sansynlighet ha blitt smittet?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida skrev (23 timer siden):

Vei, jeg synes det var en ganske stygg sykdom etter 3 vaksiner også jeg. 

Og nå sitter jeg her med dundrende hodepine og lurer på om jeg har fått covid for andre gang. 

Ja, jeg «burde» vært smittet mange ganger, men ble det først ut av det blå en god stund etter 3. dose. Jeg synes også det var plagsomt da det stod på. Jeg blir alltid veldig dårlig av forkjølelse, så mulig jeg har glemt hvordan slik sykdom kan utarte etter disse friske Korona-årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
cilie skrev (På 31.7.2022 den 20.45):

Ja, jeg «burde» vært smittet mange ganger, men ble det først ut av det blå en god stund etter 3. dose. Jeg synes også det var plagsomt da det stod på. Jeg blir alltid veldig dårlig av forkjølelse, så mulig jeg har glemt hvordan slik sykdom kan utarte etter disse friske Korona-årene. 

Ja, det samme her. Det var helt likt som andre forkjølelser jeg har hatt. Jeg blir også veldig dårlig, det tetter seg til I brystet. Heldigvis ikke ofte forkjølet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (10 timer siden):

Ja, det samme her. Det var helt likt som andre forkjølelser jeg har hatt. Jeg blir også veldig dårlig, det tetter seg til I brystet. Heldigvis ikke ofte forkjølet. 

Jeg fikk først influensa-symptomer - veldig vondt i muskler og over 39 i feber. Jeg blir ofte forkjølet, men ikke etter Korona. En-meter, munnbind, antibac overalt og mindre kontakt passet meg perfekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (14 minutter siden):

 En-meter, munnbind, antibac overalt og mindre kontakt passet meg perfekt. 

Folkesky til vanlig siden dette passet deg perfekt?

Anonymkode: a3dac...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
cilie skrev (23 minutter siden):

En-meter, munnbind, antibac overalt og mindre kontakt passet meg perfekt. 

Helt enig! Nå er man tilbake til folk som går i deg og står og hoster og harker over frukt i butikkene. Savner restriksjonene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (11 minutter siden):

Helt enig! Nå er man tilbake til folk som går i deg og står og hoster og harker over frukt i butikkene. Savner restriksjonene. 

Jeg ser aldri at noen driver på sånn. 

Anonymkode: a3dac...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Folkesky til vanlig siden dette passet deg perfekt?

Anonymkode: a3dac...fb9

Nei, men likte ned-stengingen. Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (4 minutter siden):

Nei, men likte ned-stengingen. Hva med deg? 

Jeg syntes ikke nedstengningen var noe ok. Bare et nødvendig onde. Liker mye bedre sånn det er til vanlig hvor vi er frie. Tror folk har lært seg å være mer forsiktige okke som. Selv sønnen min på 11 spriter hendene hver gang han går inn i en butikk, holder avstand og sånn. 

Anonymkode: a3dac...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (46 minutter siden):

Særr ?

Ja. Ikke mtp samfunnet generelt, men rent egoistisk likte jeg det egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv sønnen min på 11 spriter hendene hver gang han går inn i en butikk, holder avstand og sånn

Nå er det jo slutt på de tiltakene da, så vanskelig og heller ikke ønskelig å opprettholde avstand feks. Men selvfølgelig bra med god håndhygiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (På 29.7.2022 den 19.02):

 Covid-19 har sannsynligvis oppstått naturlig, men naturlig er ikke det samme som ufarlig.

 

Nettopp. Selv om enkelte trekker fram "naturlig" som et argument på noe som bare må være bra, for eksempel når det er snakk om naturmedisiner og slikt. Hællemåne - også hvit fluesopp er i aller høyeste grad naturlig! 😆

laban skrev (På 31.7.2022 den 14.32):

Jeg aner ikke hvem jeg ble smittet av. Men mannen min fikk det trolig av meg, siden det vi fikk det med 4 -5 dagers mellomrom. Hadde vi fått det samtidig eller med én dags mellomrom, hadde jeg nok trodd at vi hadde blitt smittet (omtrent) på likt, men ikke nødvendigvis av samme person. 

Jeg ble syk i sommer snaut 2 døgn etter mannen min, og ser det som aller mest sannsynlig at han smittet meg. Han hadde vært på et jobbmøte med en som viste seg å være smittet. Jeg kunne jo teoretisk sett ha fanget opp smitten andre steder, ettersom smitten er "overalt", men mtp. hvor jeg hadde vært og hvem jeg hadde omgåttes med siste uken er det mindre sannsynlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...