Gå til innhold

Medisiner bipolar 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå går jeg på Truxal og Abilify. Men jeg har tanker om å prøve høyere dose Lamictal enn jeg tidligere har gått på. Eller evt Litium. Fordi jeg opplever sykdommen har forverret seg. 

Depresjonene er verst for meg, men forrige hypomani var så kraftig at jeg ble veldig paranoid og begynte å ta signaler fra musikken til en medpasient og den varte i en måned. Så jeg er redd det kan utvikle seg til bp1 hvis jeg ikke får bra medisinering. Men mine behandlere var borte så videre diskusjon om medisiner måtte vi vente med. Hadde god effekt av zyprexa og Abilify i hvert fall mtp å komme ned etter hvert. 

Jeg frykter alltids å klikke i hypomani det har jeg gjort før når den har vært agitert. Men generelt i livet mitt er nedturene verst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467779-medisiner-bipolar-2/#findComment-4104650
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...