Gå til innhold

Hvis man må innlegges pga psykose, men har Covid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært i karantene på psyk. Da var jeg isolert på rommet. Til hvert måltid kom det inn enn person i fullt smitteutstyr. Fikk ikke tilbud om samtaler fordi ingen skulle tilbringe tid på rommet mitt. Mulig at det er annerledes ved en psykose. Jeg var suicidal.

AnonymBruker
Fru2020 skrev (På 31.7.2022 den 23.32):

Jeg har vært i karantene på psyk. Da var jeg isolert på rommet. Til hvert måltid kom det inn enn person i fullt smitteutstyr. Fikk ikke tilbud om samtaler fordi ingen skulle tilbringe tid på rommet mitt. Mulig at det er annerledes ved en psykose. Jeg var suicidal.

Det hadde jeg ikke orket. Jeg hadde fått full panikk etterhvert om jeg måtte ha blitt isolert på den måten der og heller ikke fikk snakke med noen. Da hadde jeg heller skrevet meg ut for å få friheten min som jeg verdsetter så høyt. Om jeg ikke hadde vært på tvang da, vel og merke. 

Anonymkode: e981c...b94

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det hadde jeg ikke orket. Jeg hadde fått full panikk etterhvert om jeg måtte ha blitt isolert på den måten der og heller ikke fikk snakke med noen. Da hadde jeg heller skrevet meg ut for å få friheten min som jeg verdsetter så høyt. Om jeg ikke hadde vært på tvang da, vel og merke. 

Det føltes ikke ok. Spesielt det å ikke kunne prate med noen. Jeg fikk ikke lov til å ha mobillader på rommet så jeg var i perioder helt uten mobil også. Ikke greit.

Annonse

AnonymBruker
Fru2020 skrev (Akkurat nå):

Det føltes ikke ok. Spesielt det å ikke kunne prate med noen. Jeg fikk ikke lov til å ha mobillader på rommet så jeg var i perioder helt uten mobil også. Ikke greit.

Var du på tvang?

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var du på tvang?

Ja, den ene gangen.

Den andre gangen ble jeg overført til frivillig. Da valgte jeg å bli det døgnet som var igjen av karanten.

Endret av Fru2020

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...