Gå til innhold

Tenker at jeg blir overvåket, men vet at jeg ikke blir det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Må bare starte med å si at jeg føler dette er sært og spesielt, og ønsker å høre om noen andre har det likt eller om jeg bør ta det opp med behandler. 

Har siden barndommen (er nå i 30 årene) vært mye i egne tanker/dagdrømmer og blir "opphengt" i personer som jeg tenker at overvåker meg. Det kan være alt fra kollegaer eller folk jeg har møtt på butikken. Nå for tiden er det fastlegen. Jeg har vært mye hos vedkommende for tiden da jeg har vært lenge sykemeldt med diverse utfordringer som jeg har hatt problemer med å få frem. Venter nå på svar fra DPS for utredning på Cptsd etter gjentatte traumer i barndommen.

Uansett, jeg tenker da gjennom hele dagen at vedkommende overvåker meg når jeg er hjemme eller ute av huset. At jeg på en måte må fremstå på en "riktig" måte og være flink. Tåpelig, da jeg vet at det ikke er realiteten, men klarer ikke å la være. Som sagt, personene som "overvåker" varierer fra måned til måned, og noen måneder er det "pause". 

Pinlig hele innlegget, men må bare høre om noen kjenner seg igjen, da dette er plagsomt og flaut. Vil ikke ta det opp med psykologen min om "alle" har det sånn inni mellom.

Anonymkode: 53936...0ca

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...