Gå til innhold

Gruer meg så fælt

Anbefalte innlegg

Jeg mener mannen min burde gjort det, det handler om bilen, jeg må dra et sted til en privat person jeg ikke kjenner for å få skiftet lyspærer. Verksted hadde ikke tid. Mannen min klarte ikke skifte dem og sender meg fordi det er flaut for han at han ikke fikk det til selv (det er for trangt). Damer får hjelp sier han (vi damer klarer liksom ikke sånt vi). Jeg har ligget og grudd meg i natt og sovet dårlig, så mye gruer jeg meg. Jeg kommer til å grue meg idag også. Han tar ikke hensyn til det og sier man må gjør ubehagelig ting noen ganger. 

Er det noen som har noen lindrende råd til meg?

Anonymkode: dce97...77a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467886-gruer-meg-s%C3%A5-f%C3%A6lt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

frosken skrev (1 time siden):

Hva helt konkret er det du gruer deg til? 

Være der med en fremmed mann, vet ikke hva jeg skal si og gjøre mens jeg er der. Må jo bare stå og se på. Og så er jeg helt blottet for teknisk iq. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Være der med en fremmed mann, vet ikke hva jeg skal si og gjøre mens jeg er der. Må jo bare stå og se på. Og så er jeg helt blottet for teknisk iq. 

Stå og se på er en god strategi 🙂 Dette er jo objektivt sett en enkel oppgave, så jeg synes ikke du sksl prøve å unnvike selv om du får angst.

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg mener mannen min burde gjort det, det handler om bilen, jeg må dra et sted til en privat person jeg ikke kjenner for å få skiftet lyspærer. Verksted hadde ikke tid. Mannen min klarte ikke skifte dem og sender meg fordi det er flaut for han at han ikke fikk det til selv (det er for trangt). Damer får hjelp sier han (vi damer klarer liksom ikke sånt vi). Jeg har ligget og grudd meg i natt og sovet dårlig, så mye gruer jeg meg. Jeg kommer til å grue meg idag også. Han tar ikke hensyn til det og sier man må gjør ubehagelig ting noen ganger. 

Han som synes selv det er ubehagelig å dra dit, sier at man må gjøre ubehagelige ting av og til . 

Den var god 😀

frosken skrev (47 minutter siden):

Stå og se på er en god strategi 🙂 Dette er jo objektivt sett en enkel oppgave, så jeg synes ikke du sksl prøve å unnvike selv om du får angst.

Ja, jeg skal ikke unnvike :)

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

"Nå går jeg rundt hjørnet her å tar en røyk jeg, så får du heller rope om det er noe du lurer på, ikke at jeg kan hjelpe deg med noe som helst for dette er ikke noe jeg har peiling på altså , hahaha". Så slipper du å stå å se på og føle deg forpliktet til å bidra i en samtale. så akn du heller sette deg ned litt lenger vekk og scrolle deg gjennom dagbladet. 

Anonymkode: 7a48d...3b8

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

"Nå går jeg rundt hjørnet her å tar en røyk jeg, så får du heller rope om det er noe du lurer på, ikke at jeg kan hjelpe deg med noe som helst for dette er ikke noe jeg har peiling på altså , hahaha". Så slipper du å stå å se på og føle deg forpliktet til å bidra i en samtale. så akn du heller sette deg ned litt lenger vekk og scrolle deg gjennom dagbladet. 

Anonymkode: 7a48d...3b8

Tusen takk for godt råd :) 

frosken skrev (14 timer siden):

Vel gjennomført. Det var kleint, men jeg overlevde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...