AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg har ikke søkt uføretrygd ennå, men er nå i arbeidsrettet tiltak (mener på at det er det det heter?) og har fått beskjed om at VTA trolig vil være det rette for meg. Så jeg vil da ha en uføretrygd i bunnen. Jeg er veldig redd for å få avslag på denne søknaden. Jeg skjønner at ingen kan si noe om jeg vil få innvilget eller ikke, men... Kanskje noen har noen gode råd? Litt om meg: Jeg ble syk i 2015 Fikk først diagnosen schizofreni Har nå diagnosene bipolar og asperger Fungerer stort sett dårlig i perioder Blir lett sliten av lite Fungerer stort sett dårlig i jobb Hadde først AAP fra 2015-2019 Forsøkte studere i 2019, men sluttet etter 5 mnd Har nå hatt AAP siden 2020 Spørsmålene jeg har: Har hatt lite arbeidsutprøving, noe jeg er litt redd for skal være negativt for søknaden ettersom jeg har lest at det er veldig viktig? Jeg har også hatt en annen fastlege fra 2015-2020, har det noe å si? Jeg har hørt at dokumentasjon fra fastlegen er veldig viktig, så vil det ha noe å si at den fastlegen jeg har nå bare har kjent meg i 2 år? Psykologen jeg gikk til har sluttet og jeg går ikke lengre i behandling i spesialisthelsetjenesten, er det negativt? Har hørt at det er den uttalelsen fra spesialister som teller mest? Hva gjør jeg dersom jeg får avslag? Anonymkode: d483f...627 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467943-redd-for-avslag-p%C3%A5-uf%C3%B8retrygd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.