AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Jeg kan slite veldig med samvittighet og redsel for at folk som jeg et glad i vender meg ryggen. Har mye tankekaos. Og bereder ofte meg selv om feil som jeg begår i livet. Lett å føle at jeg er den eneste i verden som sier ting som ikke burde vært sagt. Men har jo hørt andre også. For det meste så har jeg full kontroll over hva jeg sier. De fleste sier at jeg et bare snill i ord og mening. Men plutselig så kan jeg oppdage at uff : hadde en spøk / humor , prøvde å være morsom med en foreks i familien. Også kommer jeg på at vedkommende kunne oppfatte humoren mot seg og som dumt. Vedkommende sa at det var teit men ingenting mer etter det. Jeg skrev beklager det var teit humor av meg. Var en episode der vedkommende sendte meg en link om en dame som var sint på eksen sin. Og min dumme kommentar var : deg da du var sint på en fyr i fortiden. Men jeg mente ikke noe vondt i det. Andre som er redde for at folk blir sure på livstid nærmest av en rask feil kommentar? Anonymkode: 2a8ba...a97 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467977-jeg-er-bare-et-menneske-men-av-og-til-kan-jeg-si-ting-jeg-ikke-burde-sagt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Vedkommende pratet hyggelig etter det nå. Men jeg hater å feile i humor og ord. Prøvde å gjøre opp for meg med å skrive beklager dum humor av meg. Det virket som om det gikk helt bra. Men er utrolig lett å si noe som kan tolkes feil. Jeg er ikke den som gjør det ofte. Heller svært sjelden. Men hater meg selv hver gang jeg gjør det. 😅 Anonymkode: 2a8ba...a97 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467977-jeg-er-bare-et-menneske-men-av-og-til-kan-jeg-si-ting-jeg-ikke-burde-sagt/#findComment-4106527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Andre som er redde for at folk blir sure på livstid nærmest av en rask feil kommentar? Anonymkode: 2a8ba...a97 Hvis noen blir sure på livstid for en dum kommentar du kom med, som du beklaget i ettertid, er det de som har et problem, ikke du. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467977-jeg-er-bare-et-menneske-men-av-og-til-kan-jeg-si-ting-jeg-ikke-burde-sagt/#findComment-4106539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan slite veldig med samvittighet og redsel for at folk som jeg et glad i vender meg ryggen. Har mye tankekaos. Og bereder ofte meg selv om feil som jeg begår i livet. Lett å føle at jeg er den eneste i verden som sier ting som ikke burde vært sagt. Men har jo hørt andre også. For det meste så har jeg full kontroll over hva jeg sier. De fleste sier at jeg et bare snill i ord og mening. Men plutselig så kan jeg oppdage at uff : hadde en spøk / humor , prøvde å være morsom med en foreks i familien. Også kommer jeg på at vedkommende kunne oppfatte humoren mot seg og som dumt. Vedkommende sa at det var teit men ingenting mer etter det. Jeg skrev beklager det var teit humor av meg. Var en episode der vedkommende sendte meg en link om en dame som var sint på eksen sin. Og min dumme kommentar var : deg da du var sint på en fyr i fortiden. Men jeg mente ikke noe vondt i det. Andre som er redde for at folk blir sure på livstid nærmest av en rask feil kommentar? Anonymkode: 2a8ba...a97 Ikke tenkt på så langt frem som livstid liksom. Men jeg har plumpet ut med ting jeg synes er morsomt, men som jeg etterpå har sett på dom dumt sagt. Sist anledning sa jeg bare, "uff, det var sleivete sagt av meg. Beklager" Anonymkode: 56166...6e2 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467977-jeg-er-bare-et-menneske-men-av-og-til-kan-jeg-si-ting-jeg-ikke-burde-sagt/#findComment-4106540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.