Gå til innhold

Jeg er bare et menneske, men av og til kan jeg si ting jeg ikke burde sagt

Anbefalte innlegg

Jeg kan slite veldig med samvittighet og redsel for at folk som jeg et glad i vender meg ryggen. Har mye tankekaos.  Og bereder ofte meg selv om feil som jeg begår i livet. Lett å føle at jeg er den eneste i verden som sier ting som ikke burde vært sagt. Men har jo hørt andre også. 

For det meste så har jeg full kontroll over hva jeg sier. De fleste sier at jeg et bare snill i ord og mening. Men plutselig så kan jeg oppdage at uff : hadde en spøk / humor ,  prøvde å være morsom med en foreks i familien. Også kommer jeg på at vedkommende kunne oppfatte humoren mot seg og som dumt. Vedkommende sa at det var teit men ingenting mer etter det. Jeg skrev beklager det var teit humor av meg. Var en episode der vedkommende sendte meg en link om en dame som var sint på eksen sin. Og min dumme kommentar var : deg da du var sint på en fyr i fortiden. Men jeg mente ikke noe vondt i det. 

Andre som er redde for at folk blir sure på livstid nærmest av en rask feil kommentar? 

Anonymkode: 2a8ba...a97

Fortsetter under...

Vedkommende pratet hyggelig etter det nå. Men jeg hater å feile i humor og ord. Prøvde å gjøre opp for meg med å skrive beklager dum humor av meg. Det virket som om det gikk helt bra. Men  er utrolig lett å si noe som kan tolkes feil. Jeg er ikke den som gjør det ofte. Heller svært sjelden. Men hater meg selv hver gang jeg gjør det. 😅

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Andre som er redde for at folk blir sure på livstid nærmest av en rask feil kommentar? 

Hvis noen blir sure på livstid for en dum kommentar du kom med, som du beklaget i ettertid, er det de som har et problem, ikke du.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan slite veldig med samvittighet og redsel for at folk som jeg et glad i vender meg ryggen. Har mye tankekaos.  Og bereder ofte meg selv om feil som jeg begår i livet. Lett å føle at jeg er den eneste i verden som sier ting som ikke burde vært sagt. Men har jo hørt andre også. 

For det meste så har jeg full kontroll over hva jeg sier. De fleste sier at jeg et bare snill i ord og mening. Men plutselig så kan jeg oppdage at uff : hadde en spøk / humor ,  prøvde å være morsom med en foreks i familien. Også kommer jeg på at vedkommende kunne oppfatte humoren mot seg og som dumt. Vedkommende sa at det var teit men ingenting mer etter det. Jeg skrev beklager det var teit humor av meg. Var en episode der vedkommende sendte meg en link om en dame som var sint på eksen sin. Og min dumme kommentar var : deg da du var sint på en fyr i fortiden. Men jeg mente ikke noe vondt i det. 

Ikke tenkt på så langt frem som livstid liksom. Men jeg har plumpet ut med ting jeg synes er morsomt, men som jeg etterpå har sett på dom dumt sagt. Sist anledning sa jeg bare, "uff, det var sleivete sagt av meg. Beklager"

Anonymkode: 56166...6e2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...