Gå til innhold

Etter selvmordsforsøket mitt... Føler meg helt grusom som sa dette...

Anbefalte innlegg

Etter selvmordsforsøket mitt sa behandler at han ble redd for å miste meg og at han hadde blitt lei seg om jeg hadde lykkes. Jeg spurte da om han noen gang hadde mistet en pasient til selvmord og han svarte: "Nei, jeg har aldri mistet en pasient til selvmord" Og jeg sa da: "En gang må være den første". Jeg føler meg helt grusom som sa dette. Tror dere han tolket det slik at det var sagt i verste hensikt? Det kom jo helt feil ut. Det var ikke meningen å være så jævlig mot han. 

Anonymkode: 32c14...e87

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Etter selvmordsforsøket mitt sa behandler at han ble redd for å miste meg og at han hadde blitt lei seg om jeg hadde lykkes. Jeg spurte da om han noen gang hadde mistet en pasient til selvmord og han svarte: "Nei, jeg har aldri mistet en pasient til selvmord" Og jeg sa da: "En gang må være den første". Jeg føler meg helt grusom som sa dette. Tror dere han tolket det slik at det var sagt i verste hensikt? Det kom jo helt feil ut. Det var ikke meningen å være så jævlig mot han. 

Det der tror jeg du kan ta helt med ro:) 

Anonymkode: b1ee3...81c

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tror ikke de tar det personlig. Han er tross alt psykolog. Må være ganske sterk i psyken da

Anonymkode: f0e23...cfb

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det der tror jeg du kan ta helt med ro:) 

Anonymkode: b1ee3...81c

Er dere helt sikre på det? Jeg synes det var helt forferdelig sagt.

Har sagt noe lignende. Min behandler sa hun ikke ønsker å måtte gå i begravelsen min. Da sa jeg med en litt spøkte tone at hun gjerne må komme. 

Jeg bruker en del galgenhumor i selv de mørkeste situasjoner. 

Jeg tror ikke hun tok noen skade av det. Ei heller din behandler av det du sa.

Annonse

Glitter skrev (1 time siden):

Har sagt noe lignende. Min behandler sa hun ikke ønsker å måtte gå i begravelsen min. Da sa jeg med en litt spøkte tone at hun gjerne må komme. 

Jeg bruker en del galgenhumor i selv de mørkeste situasjoner. 

Jeg tror ikke hun tok noen skade av det. Ei heller din behandler av det du sa.

Jeg bruker også en del galgenhumor. Synes det hjelper på. Lettere å snakke om det vanskelige er det også da synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...