Gå til innhold

Er disse diagnosene lette å forveksle?

Anbefalte innlegg

Paranoid schizofreni

Enkel schizofreni

Bipolar

Asperger

Unnvikende pf

Borderline pf

Schizoaffektiv

Er alle diagnosene som enten har blitt vurdert å sette eller har blitt satt i løpet av de siste 6 årene. Ville bare vite om de er lette å forveksle og har mange likehtstrekk? Jeg synes jo ikke det, men så er jeg ikke fagperson heller. Så synes det er rart behandlere kan være så uenige.

Anonymkode: 12e99...d6b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Syns ikke det jeg heller. 

Men psykologer er som kjent svært dårlige til å sette diagnoser og burde egentlig vært innlagt selv hele gjengen. 

Anonymkode: 8098f...f9f

Hehe.

Glitter skrev (22 minutter siden):

De har en del overlappende symptomer derfor er det ikke alltid lett å skille. Man kan jo også ha en kombinasjon av disse. 

Ja, det er jo sant. Har endt opp med 2 av diagnosene.

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Paranoid schizofreni

Enkel schizofreni

Bipolar

Asperger

Unnvikende pf

Borderline pf

Schizoaffektiv

Er alle diagnosene som enten har blitt vurdert å sette eller har blitt satt i løpet av de siste 6 årene. Ville bare vite om de er lette å forveksle og har mange likehtstrekk? 

Kan være en del overlapping i symptomer. Du kan også ta med Schizoid PF.

Anonymkode: ed117...93e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...