AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 Hei! Jeg håper at noen kunne dele sine meninger om dette. Hvorfor det skjer og hva jeg kan gjøre med det. Av og til føler jeg at jeg er splittet opp i to deler - en frisk del og en syk del. Når den syke delen kommer til uttrykk er det som om jeg ikke kjenner meg selv igjen. Og jeg gjør ting jeg aldri ville gjort ellers. Som å gå fra fastlegens kontor når han sier han vil tvangsinnlegge meg, bli så voldelig at jeg blir lagt i belteseng, rømme fra DPS, si ting jeg ikke mener. Jeg blir ikke slik hver gang jeg har en dårlig periode altså, bare av og til/en sjelden gang. Men det kan også være i positiv forstand. Der jeg klarer ting jeg ikke klarer til vanlig. Som at jeg blir mer utadvendt, klarer uttrykke meg selv, jobbe med ting jeg aldri kunne tenke meg eller klare å jobbe med til vanlig. Anonymkode: cbfd1...1fe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468046-av-og-til-f%C3%B8ler-jeg%C2%A0at-jeg-er-splittet-opp-i-to-deler-en-frisk-del-og-en-syk-del/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.