Gå til innhold

Av og til føler jeg at jeg er splittet opp i to deler - en frisk del og en syk del

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg håper at noen kunne dele sine meninger om dette. Hvorfor det skjer og hva jeg kan gjøre med det.

Av og til føler jeg at jeg er splittet opp i to deler - en frisk del og en syk del.

Når den syke delen kommer til uttrykk er det som om jeg ikke kjenner meg selv igjen. Og jeg gjør ting jeg aldri ville gjort ellers. Som å gå fra fastlegens kontor når han sier han vil tvangsinnlegge meg, bli så voldelig at jeg blir lagt i belteseng, rømme fra DPS, si ting jeg ikke mener. Jeg blir ikke slik hver gang jeg har en dårlig periode altså, bare av og til/en sjelden gang. 

Men det kan også være i positiv forstand. Der jeg klarer ting jeg ikke klarer til vanlig. Som at jeg blir mer utadvendt, klarer uttrykke meg selv, jobbe med ting jeg aldri kunne tenke meg eller klare å jobbe med til vanlig. 

Anonymkode: cbfd1...1fe

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...