Gå til innhold

De spurte meg om jeg hadde tanker om å skade meg selv foran foreldrene mine

Anbefalte innlegg

Ut i fra tittelen skulle man vel tro at jeg var mindreårig, men jeg er 26. Hadde et møte sammen med foreldrene mine og der spurte de om dette. Jeg synes det var utrolig ubehagelig. Synes også det var rart at de skulle forvente ett ærlig svar. Selvfølgelig vil jeg ikke at foreldrene mine skal vite at jeg har tanker om å skade meg selv... Tenkte jeg skulle ta det opp med dem så de ikke skulle spørre i fremtiden, men jeg tør ikke. Og burde jeg egentlig eller er det best å la det ligge?

Anonymkode: 52bd9...f1c

Fortsetter under...

Hvorfor var foreldrene dine med om du er myndig?

Forstår at det var ubehagelig, lendet er vel en grunn til at foreldrene er innblandet i behandlingen din når du er såpass voksen?

Anonymkode: 5da6e...e27

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor var foreldrene dine med om du er myndig?

Forstår at det var ubehagelig, lendet er vel en grunn til at foreldrene er innblandet i behandlingen din når du er såpass voksen?

Anonymkode: 5da6e...e27

Jeg fikk forespørsel om jeg ville bli med på et tilbud for familier for en tid tilbake. Og siden jeg vet hvor vanskelig det har vert for foreldrene mine å få vite så lite om det som har skjedd og det som skjer med meg så takket jeg ja. Tenkte det ville være fint å "ha med noen på laget" når vi skulle snakke om disse tingene da jeg synes det er veldig vanskelig å snakke om. Stort sett snakker vi ikke på den måten når vi har disse møtene.  

Anonymkode: 52bd9...f1c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...