Gå til innhold

Angrer på at jeg åpnet meg - føler meg bare verre nå

Anbefalte innlegg

Jeg har det vanskelig nå og sendte derfor melding til psyk team om de kunne ringe meg. Det er alltid forskjellige folk på jobb, så man vet aldri hvem som kommer til å ha telefonen. Så ringte han jeg hadde minst lyst til skulle ringe. Likevel forsøkte jeg åpne meg så godt jeg klarte da jeg er litt desperat etter hjelp. Følte ikke at jeg ble tatt helt i mot eller tatt på alvor. Og nå angrer jeg noe forferdelig. Det fikk meg egentlig bare til å føle meg verre. Og nå tør jeg ikke ta kontakt med dem mer. 

Anonymkode: 25b5c...b25

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva kan jeg gjøre nå? Det er de som bruker følge meg til legevakten når det er slik som det er nå.

Vente til mandag og kontakte behandleren din? Eller ringe legevakten selv? 

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Vente til mandag og kontakte behandleren din? Eller ringe legevakten selv? 

Ja, du har jo rett. Det er jo bare de to alternativene jeg har. Har ingen behandler, men kan vel kontakte fastlegen. Legevakten tør jeg ikke ringe. Men det med at han ikke tok det jeg sa om at jeg ikke klarte mer på alvor, er det overdrevet av meg å reagere på det? Vet ikke helt om jeg bare føler det slik fordi jeg er så sårbar nå eller hva.

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, du har jo rett. Det er jo bare de to alternativene jeg har. Har ingen behandler, men kan vel kontakte fastlegen. Legevakten tør jeg ikke ringe. Men det med at han ikke tok det jeg sa om at jeg ikke klarte mer på alvor, er det overdrevet av meg å reagere på det? Vet ikke helt om jeg bare føler det slik fordi jeg er så sårbar nå eller hva.

Det kommer jo an på historien din hva det innebærer å ikke klare mer, er det å prøve å ta livet ditt f.eks? Er det ofte du ikke klarer mer? Noen ganger når jeg har sagt at jeg ikke orker mer har jeg fått tilbud om innleggelse, er det det du trenger? Er du alene hjemme eller er det andre der? Men det kommer nok an på personen du snakker med også hvor alvorlig de tar det, kanskje de har hørt mange ganger før om folk som ikke klarer mer? 

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det kommer jo an på historien din hva det innebærer å ikke klare mer, er det å prøve å ta livet ditt f.eks? Er det ofte du ikke klarer mer? Noen ganger når jeg har sagt at jeg ikke orker mer har jeg fått tilbud om innleggelse, er det det du trenger? Er du alene hjemme eller er det andre der? Men det kommer nok an på personen du snakker med også hvor alvorlig de tar det, kanskje de har hørt mange ganger før om folk som ikke klarer mer? 

Ja, når det er på det verste så er det å prøve å ta livet mitt. Det er ikke så ofte jeg har sagt at jeg ikke klarer mer, men. Jeg vet ikke helt hva jeg trenger. Jeg er alene hjemme. Ja, du har nok rett i det. Er jo ikke alltid så lett å vite hvor alvorlig det er og ikke. Spesielt ikke om det er noen du ikke har snakket så mye med.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, når det er på det verste så er det å prøve å ta livet mitt. Det er ikke så ofte jeg har sagt at jeg ikke klarer mer, men. Jeg vet ikke helt hva jeg trenger. Jeg er alene hjemme. Ja, du har nok rett i det. Er jo ikke alltid så lett å vite hvor alvorlig det er og ikke. Spesielt ikke om det er noen du ikke har snakket så mye med.

Hvis du tenker på å ta livet ditt bør du jo ringe opp igjen og si akkurat det, at du har det så vanskelig nå at du vil ta livet av deg. Og ikke klare mer kan bety andre ting enn det, og særlig hvis det var en som ikke kjente deg så godt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...