AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg vet ikke helt hva jeg tror nå. Jeg blir jo alltid tatt alvorlig, men likevel. Suicidalitet er noe jeg har slitt mye med de siste 7 årene, men nå har jeg begynt å tenke... Har jeg virkelig vert suicidal? Var det virkelig selvmordstanker jeg hadde? Og alle de gangene jeg var deprimert... Var jeg virkelig deprimert? Kanskje bare faket jeg for oppmerksomhet? Vet ikke helt om jeg bare gaslighter meg selv eller om det faktisk stemmer. Jeg føler meg bare forvirret, usikker og litt redd nå. Hva er det egentlig som skjer med meg nå? Og har det som skjedde før virkelig skjedd? Anonymkode: 1b176...9d2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468076-noen-ganger-er-jeg-s%C3%A5-usikker-p%C3%A5-hvordan-jeg-har-det-at-jeg-begynner-%C3%A5-lure-p%C3%A5-om-jeg-faker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg har det verre nå og er redd for å ikke bli tatt alvorlig lengre. Men så er jeg jo også usikker på om jeg virkelig har ordentlige selvmordstanker da. Så da er det vel kanskje ikke så rart om de ikke tar meg alvorlig. Jeg hadde jo ikke selvmordstanker tidligere i livet, så det er jo litt rart å bare få dem "uten grunn" etter mange år? Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med meg. Anonymkode: 1b176...9d2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468076-noen-ganger-er-jeg-s%C3%A5-usikker-p%C3%A5-hvordan-jeg-har-det-at-jeg-begynner-%C3%A5-lure-p%C3%A5-om-jeg-faker/#findComment-4107521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har det verre nå og er redd for å ikke bli tatt alvorlig lengre. Men så er jeg jo også usikker på om jeg virkelig har ordentlige selvmordstanker da. Så da er det vel kanskje ikke så rart om de ikke tar meg alvorlig. Jeg hadde jo ikke selvmordstanker tidligere i livet, så det er jo litt rart å bare få dem "uten grunn" etter mange år? Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med meg. Anonymkode: 1b176...9d2 Hvorfor tenker du det er så vanskelig å vite om du faktisk har selvmordstanker?? Og om du er suicidal så betyr det at du har et reelt ønske om å faktisk ta livet ditt. Anonymkode: 79f14...75a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468076-noen-ganger-er-jeg-s%C3%A5-usikker-p%C3%A5-hvordan-jeg-har-det-at-jeg-begynner-%C3%A5-lure-p%C3%A5-om-jeg-faker/#findComment-4107525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke helt hva jeg tror nå. Jeg blir jo alltid tatt alvorlig, men likevel. Suicidalitet er noe jeg har slitt mye med de siste 7 årene, men nå har jeg begynt å tenke... Har jeg virkelig vert suicidal? Var det virkelig selvmordstanker jeg hadde? Og alle de gangene jeg var deprimert... Var jeg virkelig deprimert? Kanskje bare faket jeg for oppmerksomhet? Vet ikke helt om jeg bare gaslighter meg selv eller om det faktisk stemmer. Jeg føler meg bare forvirret, usikker og litt redd nå. Hva er det egentlig som skjer med meg nå? Og har det som skjedde før virkelig skjedd? Anonymkode: 1b176...9d2 Tror nok det er ekte. Hvorfor skulle du bare periodevis ønske oppmerksomhet og ønske deg innlagt? Det må jo være at du har det vondt på ekte i de periodene? Har hendt meg også: Har jeg egentlig virkelig vært deprimert? Vil jeg egentlig bare ha oppmerksomhet? Har jeg et ønske om å bli lagt inn? Men, det er perioder. Jeg kjenner den følelsen i de periodene. Energimangelen.., konsentrasjonsvansker osv, jeg vil jo ikke ha det. Som oftest har jeg ikke noe ønske om å bli lagt inn. Noen ganger har jeg hatt det. Selvmordstanker har blitt mindre fremtredende med årene. Jeg vet når jeg tenker etter, at en depresjon er en virkelig depresjon. Tenker det samme om hypomani. Var det bare på gøy? Ville jeg ha den oppmerksomheten? Men, så tenker jeg, kunne jeg gjort det og det nå, i dag? Oppført meg sånn nå? NEI. Jeg hadde virkelig ikke fått meg til det! Så i deprimert episode kan jeg tenke at gode perioder er fake. Eller tenkte sånn før. Har mer innsikt nå. Anonymkode: 7c2ff...181 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468076-noen-ganger-er-jeg-s%C3%A5-usikker-p%C3%A5-hvordan-jeg-har-det-at-jeg-begynner-%C3%A5-lure-p%C3%A5-om-jeg-faker/#findComment-4107549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor tenker du det er så vanskelig å vite om du faktisk har selvmordstanker?? Og om du er suicidal så betyr det at du har et reelt ønske om å faktisk ta livet ditt. Anonymkode: 79f14...75a Jeg bare stoler ikke på meg selv og mine egne tanker. Anonymkode: 1b176...9d2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468076-noen-ganger-er-jeg-s%C3%A5-usikker-p%C3%A5-hvordan-jeg-har-det-at-jeg-begynner-%C3%A5-lure-p%C3%A5-om-jeg-faker/#findComment-4107673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror nok det er ekte. Hvorfor skulle du bare periodevis ønske oppmerksomhet og ønske deg innlagt? Det må jo være at du har det vondt på ekte i de periodene? Har hendt meg også: Har jeg egentlig virkelig vært deprimert? Vil jeg egentlig bare ha oppmerksomhet? Har jeg et ønske om å bli lagt inn? Men, det er perioder. Jeg kjenner den følelsen i de periodene. Energimangelen.., konsentrasjonsvansker osv, jeg vil jo ikke ha det. Som oftest har jeg ikke noe ønske om å bli lagt inn. Noen ganger har jeg hatt det. Selvmordstanker har blitt mindre fremtredende med årene. Jeg vet når jeg tenker etter, at en depresjon er en virkelig depresjon. Tenker det samme om hypomani. Var det bare på gøy? Ville jeg ha den oppmerksomheten? Men, så tenker jeg, kunne jeg gjort det og det nå, i dag? Oppført meg sånn nå? NEI. Jeg hadde virkelig ikke fått meg til det! Så i deprimert episode kan jeg tenke at gode perioder er fake. Eller tenkte sånn før. Har mer innsikt nå. Anonymkode: 7c2ff...181 Jeg vet ikke helt. Så en video for en tid tilbake der personen sa at om du hadde symptomer eller hadde det vanskelig når du var alene også så faket du ikke. Men for min del har jeg det vanskeligere når jeg er involvert med behandlingsapparatet (f.eks innleggelse eller samtaler med behandler). Hvorfor det? Det var også en gang jeg var innlagt og den første dagen var jeg veldig dårlig og andre dagen var jeg mye bedre. Og behandlerne lurte veldig på hva det var som hadde ført til den plutselige endringen. Vet ikke hva som kunne ha gjort det? Kanskje faket jeg bare for å bli innlagt? (selv om jeg ikke liker være det). Anonymkode: 1b176...9d2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468076-noen-ganger-er-jeg-s%C3%A5-usikker-p%C3%A5-hvordan-jeg-har-det-at-jeg-begynner-%C3%A5-lure-p%C3%A5-om-jeg-faker/#findComment-4107675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 9.08): Jeg vet ikke helt. Så en video for en tid tilbake der personen sa at om du hadde symptomer eller hadde det vanskelig når du var alene også så faket du ikke. Men for min del har jeg det vanskeligere når jeg er involvert med behandlingsapparatet (f.eks innleggelse eller samtaler med behandler). Hvorfor det? Det var også en gang jeg var innlagt og den første dagen var jeg veldig dårlig og andre dagen var jeg mye bedre. Og behandlerne lurte veldig på hva det var som hadde ført til den plutselige endringen. Vet ikke hva som kunne ha gjort det? Kanskje faket jeg bare for å bli innlagt? (selv om jeg ikke liker være det). Anonymkode: 1b176...9d2 Jeg tenker fortsatt mye på dette. Vet ikke helt hva jeg skal tro... Anonymkode: 1b176...9d2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468076-noen-ganger-er-jeg-s%C3%A5-usikker-p%C3%A5-hvordan-jeg-har-det-at-jeg-begynner-%C3%A5-lure-p%C3%A5-om-jeg-faker/#findComment-4108131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.