Gå til innhold

Identitetskrise- hjelp. Har blitt alvorlig syk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjelp meg. Vær så snill

Anonymkode: c750d...7d4

Er litt redd for at dette nå blir litt som tidligere da du krisemaksimerte over søvnproblemene dine. Du fikk mange råd, men klarte du å nyttiggjøre deg dem? 

Jeg tror ikke det har noen hensikt for deg å gjøre dette til en ny milelang tråd om hvor jævlig du har det. Det vil ikke føre noe godt med seg. Egentlig, sånn jeg ser det, har du nå fått noen gode råd her. Les dem på nytt og logg av for i kveld. I morgen vil du kanskje ha det bedre 🙂

Jeg ser ut som dritt nå. Derfor blir jeg også det. Fordi jeg sier til meg selv at jeg er en stygg dritt som ikke klarer noen ting. Jeg er den styggeste jeg har sett nå, jeg spyr av meg selv

Vendi skrev (1 minutt siden):

Er litt redd for at dette nå blir litt som tidligere da du krisemaksimerte over søvnproblemene dine. Du fikk mange råd, men klarte du å nyttiggjøre deg dem? 

Jeg tror ikke det har noen hensikt for deg å gjøre dette til en ny milelang tråd om hvor jævlig du har det. Det vil ikke føre noe godt med seg. Egentlig, sånn jeg ser det, har du nå fått noen gode råd her. Les dem på nytt og logg av for i kveld. I morgen vil du kanskje ha det bedre 🙂

Men hva skal jeg gjøre? Når jeg ikke slutter å snakke negativt om meg selv. TS

Vennene mine begynner jo å lure når jeg ikke spiser noe. Jeg er en 20 år gammel kvinne, jeg hadde selvtillit før og var pen. Nå føler jeg meg som en gammel mann, skitten og ikke som en 20 år gammel kvinne lengre. TS

Annonse

Du må hjelpe deg selv. Måten å gjøre det på er å tvinge vekk denne malstrømmen av kaos og ikke skrive mer her nå. Legg deg og start med blanke ark i morgen. Du har ikke mista deg selv, du har blitt krenket og såret. Vondt og normalt å oppleve i livet noen ganger

Anonymkode: fc80d...acd

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må hjelpe deg selv. Måten å gjøre det på er å tvinge vekk denne malstrømmen av kaos og ikke skrive mer her nå. Legg deg og start med blanke ark i morgen. Du har ikke mista deg selv, du har blitt krenket og såret. Vondt og normalt å oppleve i livet noen ganger

Det er det jeg ikke får til. Jeg tenker bare på alt negativt. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg får ikke til å hjelpe meg selv? 

Annonse

Det er jo ikke vanlig å glemme seg selv? Glemme hvem man var, det positive, at man klarer ting. Jeg glemmer de positive følelsene. Jeg får ikke til å tenke på det. Og det gjør meg syk

Sommerblomsten9 skrev (14 minutter siden):

Hjelp 

Hva slags hjelp ønsker du? 

Tror i alle fall ikke at det hjelper deg stort å nærmest spamme ned din egen tråd med likelydende innlegg. Tror heller ikke at det er noe særlig hjelp for deg å få svar herfra (virker ikke sånn i alle fall), så anbefaler deg å logge av nå. 

Endret av Vendi
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kan noen hjelpe meg

Du blir iallefall ikke bedre av å skrive slik og å repetere det. Du har fått noen gode råd, prøv å les de en gang til.

Du kan begynne med å prøve og finne en positiv ting i livet ditt. Noe vil du finne, iallefall hvis du leter. Prøv det hver dag og kanskje vil du etterhvert finne flere positive ting.

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Vennene mine begynner jo å lure når jeg ikke spiser noe. Jeg er en 20 år gammel kvinne, jeg hadde selvtillit før og var pen. Nå føler jeg meg som en gammel mann, skitten og ikke som en 20 år gammel kvinne lengre. TS

Du greier i det minste å være med venner da! Vær takknemmelig for det og for at du fungerer såpass bra! 

Anonymkode: f6ecc...e8b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...