Gå til innhold

Identitetskrise- hjelp. Har blitt alvorlig syk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre? Har fått til å sove hver dag, men nå har jeg blitt dratt tilbake til ett vondt minne og er ikke til stedet i hodet i det hele tatt. Har masse angst. Hva skal jeg gjøre? TS

Anonymkode: c750d...7d4

Ring 113

Anonymkode: f6ecc...e8b

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

At jeg har mistet meg selv, at jeg ikke er meg selv, at jeg er stygg, feit, og når jeg ikke gjør ritualene mine får jeg enda mer angst. TS

Ring 113 med en gang. Du har blitt alvorlig syk! Har aldri hørt om noen som har større problemer enn deg. Dette er virkelig alvorlig 

HERREGUD… lest noen innlegg i tråden din og blir MATT!!! Stoppet på side 2. TS… TA DEG SAMMEN!!! Det er ikke mer synd i deg enn andre eller meg som står selv i krise. Forskjellen på deg og meg er at jeg PRØVER og fungere… Du må prøve du også. Det er et godt råd. Slutt med det offer pratet. Det er både slitsom å lese og hjelper deg ingenting. Håper du får det bedre. 

Anonymkode: 7183c...592

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

HERREGUD… lest noen innlegg i tråden din og blir MATT!!! Stoppet på side 2. TS… TA DEG SAMMEN!!! Det er ikke mer synd i deg enn andre eller meg som står selv i krise. Forskjellen på deg og meg er at jeg PRØVER og fungere… Du må prøve du også. Det er et godt råd. Slutt med det offer pratet. Det er både slitsom å lese og hjelper deg ingenting. Håper du får det bedre. 

Problemet er at jeg ikke klarer å slutte :( jeg gjør det så mye verre for meg selv, jeg dreper meg selv sakte men sikkert pga tankegangen min og jeg har det så mye dårligere når jeg tenker å gjør som jeg gjør😭😭 TS

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det Går ikke ann å kaste opp pga dårlig tanker. Så den der kjøper jeg ikke. 

Jo du. Etter at jeg begynte å tenke på fortiden å på noe negativt som har skjedd så har jeg kastet opp maten , og kastet opp hver gang jeg har spist! Når jeg begynner å tenke negativt å på ting som vekker veldig vonde følelser å når jeg ikke tenker positivt å bare negativt, om noe som har skjedd. TS

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og har kjempe vondt i skuldrene, pga er helt stressa å anspent. I hele går før jeg skulle sove tenkte jeg så negativt at jeg fikk grusomme smerter i skuldrene og hodet mitt dreper meg

Begynte det ikke med en mann? Hvor langt skal du trekke det? Sammenligner du det med de som får kreft eller mister noen i dødsfall? 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Begynte det ikke med en mann? Hvor langt skal du trekke det? Sammenligner du det med de som får kreft eller mister noen i dødsfall? 

Det begynte med en kommentar, og så noe annet, og så klarer jeg ikke slutte tenke tilbake på den hendelsen plutselig og kjenne på de vonde følelsene. Det som gjør meg syk. Hodet mitt begynner å tenke på det plutselig, og jeg ble jo syk når den hendelsen skjedde, var det jeg forandret meg helt å ble syk, og nå tenker jeg tilbake på det å føler det skjer igjen, og blir da syk ettersom klarer ikke leve i nuet å fokusere på dagen idag, tenker bare at det er sånn som det var da, at jeg blir syk igjen pga tenker tilbake på den hendelsen, og da får jeg masse negative vonde følelser og blir da syk. Hvordan slutte å tenke på det å få vonde følelser? Og se fram i tid, men nå er jeg å hoder mitt fanget i den hendelsen , og klarer ikke se for meg dagen idag? Det gjør meg veldig syk nå. TS

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det begynte med en kommentar, og så noe annet, og så klarer jeg ikke slutte tenke tilbake på den hendelsen plutselig og kjenne på de vonde følelsene. Det som gjør meg syk. Hodet mitt begynner å tenke på det plutselig, og jeg ble jo syk når den hendelsen skjedde, var det jeg forandret meg helt å ble syk, og nå tenker jeg tilbake på det å føler det skjer igjen, og blir da syk ettersom klarer ikke leve i nuet å fokusere på dagen idag, tenker bare at det er sånn som det var da, at jeg blir syk igjen pga tenker tilbake på den hendelsen, og da får jeg masse negative vonde følelser og blir da syk. Hvordan slutte å tenke på det å få vonde følelser? Og se fram i tid, men nå er jeg å hoder mitt fanget i den hendelsen , og klarer ikke se for meg dagen idag? Det gjør meg veldig syk nå. TS

Vet ikke om jeg klarer og ta deg seriøst. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om jeg klarer og ta deg seriøst. 

Ok. Trist å høre, pga jeg sliter veldig å dette er sant. Jeg lurer på hvordan jeg skal slutte å tenke tilbake på noe som har skjedd, å tenke at det skjer igjen? Hvordan skal jeg klare å tenke at det er over, og at det er en ny dag idag å at det som har skjedd da er over? Når jeg tenker at det skjer igjen; at jeg blir syk, så blir jeg jo det. Tenkte igår før jeg la meg masse negativ, at det at jeg ble syk da å reagerte på noe som har skjedd for 2 uker siden, skjer nå igjen, at jeg igjen blir syk. Og da har jeg jo blitt det nå igjen, når jeg tenker det. TS

Annonse

Det føles ut som hodet mitt gir opp. Jeg klarer ikke kjempe mot de negative tankene, selv om jeg har masse positivt i livet. Klarer ikke være i nuet, å være til stedet i meg selv. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet jeg må skjerpe meg, at det er meg selv som gjør meg syk! TS

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...