Gå til innhold

Dersom noen sender en bekymringsmelding på en, hvordan blir man kontaktet?

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at fastlegen sender brev/ fastlegen ringer/ legevakten ringer/ at de kommer på døren fra AAT/  at de kommer med ambulanse og politi.

Hva har du opplevd og hvordan gikk det?
Hvilke av de er mest vanlig?

Anonymkode: 216f9...c0f

Fortsetter under...

Har fått ambulanse og politi på døra ved vanlig bekymringsmelding. Har da blitt tatt til legevakten og tvangsinnlagt. 

Da det var kommunen som skulle gi beskjed om tvunget avrusning pga veldig mange bekymringsmeldinger fra diverse steder var det to stk fra psykisk helse og rus som kom på døra. Og jeg fikk valget om at de eskorterte meg på flyet eller politiet. 

Glitter skrev (6 minutter siden):

Har fått ambulanse og politi på døra ved vanlig bekymringsmelding. Har da blitt tatt til legevakten og tvangsinnlagt. 

Da det var kommunen som skulle gi beskjed om tvunget avrusning pga veldig mange bekymringsmeldinger fra diverse steder var det to stk fra psykisk helse og rus som kom på døra. Og jeg fikk valget om at de eskorterte meg på flyet eller politiet. 

Oj, trodde egentlig de gikk mer forsiktig frem og sendte brev eller tok en telefon, i alle fall om det ikke var helt akutt. Vet du hvem som sendte bekymringsmeldingen?

Fikk du ikke beskjed om at du skulle inn til avrusning før de sto på døren din? Det var da voldsomt. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oj, trodde egentlig de gikk mer forsiktig frem og sendte brev eller tok en telefon, i alle fall om det ikke var helt akutt. Vet du hvem som sendte bekymringsmeldingen?

Fikk du ikke beskjed om at du skulle inn til avrusning før de sto på døren din? Det var da voldsomt. 

Moren min har ringt legevakten et par ganger og det er da politiet og ambulansen har kommet med en gang. Mental helse har visst også kontaktet politiet, men jeg husker ikke hvorfor er så lenge siden. 

Da jeg ble sendt til avrusning var det bekymringsmeldinger fra familie, naboer, sykehuset og politiet som haglet inn til kommunen og de så på det som akutt fare for liv og helse. Men det tok to dager fra da de kom på døra til jeg ble hentet. 

Endret av Glitter
Glitter skrev (12 minutter siden):

Moren min har ringt legevakten et par ganger og det er da politiet og ambulansen har kommet med en gang. Mental helse har visst også kontaktet politiet, men jeg husker ikke hvorfor er så lenge siden. 

Da jeg ble sendt til avrusning var det bekymringsmeldinger fra familie, naboer, sykehuset og politiet som haglet inn til kommunen og de så på det som akutt fare for liv og helse. Men det tok to dager fra da de kom på døra til jeg ble hentet. 

Er ikke meningen å spørre så mye og om du ikke vil svare så er det helt greit altså. Bare lurte på hvorfor moren din ringte legevakten som sendte ambulanse og politi heller enn at hun ble med deg til legevakten? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...