AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 Skrevet 22. august 2022 Jeg har oppfølging fra psyk team. Sist jeg forsøkte snakke med en av de som er i teamet tok han det ikke særlig alvorlig. Svarte bare "Uffda, så leit du har det slik". Jeg tenker prøve være ennå mer direkte i morgen - Men hvordan er man direkte? Jeg føler jeg trenger hjelp! samtidig som jeg egentlig ikke har lyst til å bli innlagt. Jeg vet ikke hva jeg vil egentlig. Anonymkode: 8df7b...cc3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 Skrevet 22. august 2022 Psykiatrien er oppskrytt. Alt de hjelper deg med er å si "buhuuuuu så trist at... Buhuuu" Anonymkode: f95bd...a4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Psykiatrien er oppskrytt. Alt de hjelper deg med er å si "buhuuuuu så trist at... Buhuuu" Anonymkode: f95bd...a4b Må si meg uenig der. Anonymkode: 8df7b...cc3 0 Siter
Everybody Skrevet 22. august 2022 Skrevet 22. august 2022 (endret) Vel, mye av psykiatrisk behandling er medisiner. Hvis du er deprimert, spør om å få antidepressiva, hvis man er psykotisk så er det antipsykotisk. Det er ikke så mye de kan gjøre annet enn å gi medisiner eller legge deg inn på akutten hvis man er suicidal eller lignende. Det er mange medisiner å velge mellom, man føler seg forskjellig på alle av dem. Endret 22. august 2022 av Everybody 0 Siter
Everybody Skrevet 22. august 2022 Skrevet 22. august 2022 Man kan også bli utredet for ADHD for å få Ritalin. Medisiner er egentlig mye av det psykiatrien kan tilby. 0 Siter
Everybody Skrevet 22. august 2022 Skrevet 22. august 2022 Det hjelper også å snakke med noen for å få luftet tankene, det gjør man med en behandler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Psykiatrien er oppskrytt. Alt de hjelper deg med er å si "buhuuuuu så trist at... Buhuuu" Anonymkode: f95bd...a4b Kan jeg få litt av det du røyker? Anonymkode: d9772...c7c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan jeg få litt av det du røyker? Anonymkode: d9772...c7c Eneste jeg røyker er flere år gammel støv Anonymkode: f95bd...a4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 Skrevet 23. august 2022 Everybody skrev (11 timer siden): Vel, mye av psykiatrisk behandling er medisiner. Hvis du er deprimert, spør om å få antidepressiva, hvis man er psykotisk så er det antipsykotisk. Det er ikke så mye de kan gjøre annet enn å gi medisiner eller legge deg inn på akutten hvis man er suicidal eller lignende. Det er mange medisiner å velge mellom, man føler seg forskjellig på alle av dem. Jeg bruker alt både stemingsstabiliserende og antipsykotika og fastlegen har sagt at der ikke er mulighet for å øke på noen av dosene. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 8df7b...cc3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.