Gå til innhold

Har perioder jeg fryser er kald, har kompleks ptsd. Er dette normalt Kupton?

Anbefalte innlegg

Har som sagt kompleks ptsd og andre diagnoser. Er i 40 årene, og husker fra jeg var i 20 årene hatt perioder der jeg er så kald og fryser i flere uker, uansett hvilken årstid det er. Om det er sommer og over 20 grader føler jeg meg ikke varm heller. Må ta på meg varme klær og ullsokker, ta varme dusjer og legge meg med pledd på for å holde varmen. Noen ganger føles det som jeg brygger på influensa eller noe, men det blir aldri noe mer ut av det, så det går over av seg sjøl. Men er plagsomt da. Men kommer dette av ptsd Kupton? En psykiater som utredet meg og gav meg kompleks ptsd sa at det er mye fysiske plager med ptsd også. Jeg sliter med dårlig hukommelse og som har kommet de siste årene. Har lest at det er normalt med ptsd. Men nå bekymrer jeg meg med at jeg er så kald og fryser. 

Anonymkode: c593d...cfe

Fortsetter under...

Jeg har kompleks PTSD og kjenner meg meget godt igjen i det du skriver her. Om det har med det vi har opplevd å gjøre eller om det er eksterne ting vites ikke, men det kan jo ha en sammenheng. Frost kan relateres til flere ting også blant annet lav vekt (fett isolerer), inaktivitet (muskler isolerer også), stoffskifte som en annen skriver her Etc. 

Anonymkode: 0d7ef...9f2

jeg har tatt blodprøver og alt er fint. Er i 40 årene men har hatt dette frysegreiene siden jeg var i 20 årene. Syns det er så rart. men er mulig dette er et symtom på ptsd da. ts

Anonymkode: c593d...cfe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...