Gå til innhold

Var dette en morsom eller upassende kommentar?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp samtale med psyk team og jeg sa i løpet av samtalen: "Jeg vet ikke hvor mye mer jeg klarer" hvorpå han svarer "Nei men, Johanne da, du har jo så mye penger på kontoen du kan jo ikke ta selvmord før du har brukt dem", "du kan jo kjøpe akkurat hva du vil med dem". 

Jeg må si jeg lo så vidt, for det var jo egentlig litt morsomt. Samtidig som jeg synes det egentlig var litt upassende. Følte at han viste veldig lite forståelse. Men om han bare prøvde være morsom så er det vel kanskje akseptabelt?

Anonymkode: d1517...988

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde nettopp samtale med psyk team og jeg sa i løpet av samtalen: "Jeg vet ikke hvor mye mer jeg klarer" hvorpå han svarer "Nei men, Johanne da, du har jo så mye penger på kontoen du kan jo ikke ta selvmord før du har brukt dem", "du kan jo kjøpe akkurat hva du vil med dem". 

Jeg må si jeg lo så vidt, for det var jo egentlig litt morsomt. Samtidig som jeg synes det egentlig var litt upassende. Følte at han viste veldig lite forståelse. Men om han bare prøvde være morsom så er det vel kanskje akseptabelt?

Anonymkode: d1517...988

Bare et forsøk på å løsne opp stemningen og få et smil i ansiktet ditt, ikke noe mer enn det.  🙂 

Anonymkode: b7c7e...a30

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...