Gå til innhold

Søster som har fått jobb på DPS hvor jeg er pasient

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En må alltid regne med at det kan skje. De har jo felle smøter å jobber i team. 

Anonymkode: 131da...ceb

Det er det jeg frykter. På det forrige behandlingsstedet mitt gjorde de jo det, så da er det vel en sjanse for at søsteren min plutselig sitter i det teamet..

Anonymkode: b2c5d...a5f

Annonse

Ikkeanonymnok

Kan du ikke prate med behandler om det og si at du ikke ønsker hun skal ha innsyn eller være en del av teamet? En skulle trodd at det uansett ikke er noe de ønsker men de må jo få beskjed om relasjonen.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil hun da få vite om ting som står i min journal, og hva jeg snakker om i timene med behandleren min når han og resten av de ansatte møtes for å drøfte? Eller blir man anonymisert?

Anonymkode: b2c5d...a5f

Du kan sperre enkeltpersoner fra å ha innsyn i journalen din. Da trenger du ikke bekymre deg for at hun får lese noe.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...