Gå til innhold

Nozinan og Haldol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Har ts en lege som ikke er oppdatert på medisiner?

Får du extrapyrmifabe bivirkninger sv cisprdimol får du det hvertfall på Haldol Ikke noe annet nevroleptikum klusser med dopaminen så ille som den. Hva med å prøve en medisin som ikke var ny fa bestefaren din var i 20 årene? Og noziman er ett gammelt dirty drug som er fin fint om du liker å plages med hjertebank og blodtrykksfall. Har legen sovet under en stein i 20 år. Tidlig 90 tall kunne man risikere å havne på den komboen der som er akuratt det jeg gjorde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468184-nozinan-og-haldol/#findComment-4109112
Del på andre sider

Er ikke mange år siden legevakten prøvde å prakke på meg nozinan for et status migreneanfall. Jeg blånektet av tidligere dårlig erfaring fra psykiatrien og en gang mot ryggsmerter. Sa jeg heller ikke trengte å sove heller da jeg hadde sovet mye i mange dager. Erfaringen fra mange år tilbake tilsa at jeg (nesten) besvimte av nozinan. Han heldigvis aldri senere blitt tilbudt den medisinen ved status migrene og lurer på hva den legevaktslegen drev med.  

Anonymkode: 1b6b8...c59

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468184-nozinan-og-haldol/#findComment-4109139
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...