AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg følte jeg våknet. Endelig våknet jeg fra boblen. Det skulle bli lettere, jeg kjente at jeg levde. Fremtiden var foran meg, jeg var motivert for å gi full styrke mot høsten. Jeg gledet meg, endelig hadde jeg energi. Så smalt det en stort et stort blinkskudd, en svær stein, større enn noen sinne. Fra to bein klar for å møte verden lå jeg på magen og hodet ned…… trampet på, ekstra trampet på og. Er fremdeles her nede og kommer meg ikke opp.. når skal det slutte.. når skal jeg få lov å reise meg… kommer den dagen? Det er jeg usikker på nå… helgen er her… håpløsheten er sterk.. vil jeg klare også denne helgen? … pust inn og pust ut. Anonymkode: 83239...d92 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468186-n%C3%A5r-livet-treffer-deg-hardt-noen-ord-rundt-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.