Gå til innhold

Når livet treffer deg hardt, noen ord rundt det.

Anbefalte innlegg

Jeg følte jeg våknet. Endelig våknet jeg fra boblen. Det skulle bli lettere, jeg kjente at jeg levde. Fremtiden var foran meg, jeg var motivert for å gi full styrke mot høsten. Jeg gledet meg, endelig hadde jeg energi. Så smalt det en stort et stort blinkskudd, en svær stein, større enn noen sinne. Fra to bein klar for å møte verden lå jeg på magen og hodet ned…… trampet på, ekstra trampet på og. Er fremdeles her nede og kommer meg ikke opp.. når skal det slutte.. når skal jeg få lov å reise meg… kommer den dagen? Det er jeg usikker på nå… helgen er her… håpløsheten er sterk.. vil jeg klare også denne helgen? … pust inn og pust ut. 

Anonymkode: 83239...d92

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...