Gå til innhold

Om ambulansen blir ringt.

Anbefalte innlegg

frosken skrev (2 minutter siden):

Nå må du nesten ta deg sammen. Hva er det egentlig du driver med for tiden? Vi kan selvfølgelig synes veldig synd på deg, - men på hvilken måte hjelper det? 

Hvis du vil fortelle hva dette egentlig handler om, så kan du kanskje starte en egen tråd om det. Kanskje kan det hjelpe om du er mer tydelig og får noen motforestillinger eller nye ting å tenke på. 

Det hjelper ingenting… kjenner dere ikke og dere ikke meg.. jeg vet ikke hva jeg driver med, har mistet meg selv fullstendig. Har et hjertet som slår men en kropp og hode som har sluttet å fungere. Motivasjonen om å leve = 0. Der like godt som deg at jeg burde oppsøke hjelp. 

Anonymkode: 623dc...473

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bra, du trenger å høre det. Du påfører andre ( inkludert oss her inne ) redsel og frustrasjon når du kommer med slike uttalelser men nekter å gjøre noe med det. Nå er det mange her som har brukt tiden sin på å prøve å hjelpe deg, og allikevel så stritter du imot mens du fortsetter å klage og prate kryptisk om å ikke orke mer.

Du velger selv å ha det vanskelig.

Anonymkode: c90f3...625

Det gjør jeg ikke.. jeg kan ringe legevakten… 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det hjelper ingenting… kjenner dere ikke og dere ikke meg.. jeg vet ikke hva jeg driver med, har mistet meg selv fullstendig. Har et hjertet som slår men en kropp og hode som har sluttet å fungere. Motivasjonen om å leve = 0. Der like godt som deg at jeg burde oppsøke hjelp. 

Jeg tror du må slutte å synes fullt så synd på deg selv og heller ta noen aktive grep for å få i gang hverdagen igjen. Ta deg en dusj, gå ut en tur eller løp en tur. 

frosken skrev (6 minutter siden):

Jeg tror du må slutte å synes fullt så synd på deg selv og heller ta noen aktive grep for å få i gang hverdagen igjen. Ta deg en dusj, gå ut en tur eller løp en tur. 

Har ikke problemer med hygiene..! Er bare i en utholdelig smertefull livskrise. Ta deg en tur , løpetur er bare noe som kommer fra ganske eldre folk. Det hjelper ikke å løpe en tur. 

Annonse

frosken skrev (12 minutter siden):

Men legevakten ville jeg skulle ned med engang og har bestilt taxi. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...