Gå til innhold

Skåre på schizofreni, men har ikke diagnosen

Anbefalte innlegg

Er det mulig? Altså å skåre på schizofreni på mini, men ikke ha diagnosen? Det jeg lurer mest på er hvordan er det mulig å ikke ha sykdommen når man skårer på den på både pågående og livstid? Altså er det andre diagnoser som gjør at man får så høy skår at man skårer på den diagnosen uten at man har sykdommen? 

Anonymkode: b5508...537

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Er det mulig? Altså å skåre på schizofreni på mini, men ikke ha diagnosen? Det jeg lurer mest på er hvordan er det mulig å ikke ha sykdommen når man skårer på den på både pågående og livstid? Altså er det andre diagnoser som gjør at man får så høy skår at man skårer på den diagnosen uten at man har sykdommen? 

Jeg har fått diagnosen to ganger men har den ikke, så feil kan de ta. Det er visst ikke lett dette med diagnoser for psykiatrien. 

stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Jeg har fått diagnosen to ganger men har den ikke, så feil kan de ta. Det er visst ikke lett dette med diagnoser for psykiatrien. 

Hva slags skjemaer tok du? 

stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Første gangen igen skjema, andre gangen masse skjema som jeg ikke husker navnet på. Jeg fikk schizoaffektiv på mini. 

Men fikk du diagnosen schizoaffektig kun basert på mini eller var det andre skjemaer i tillegg? Om du husker

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men fikk du diagnosen schizoaffektig kun basert på mini eller var det andre skjemaer i tillegg? Om du husker

Hadde jo fått schizoaffektiv for flere år siden uten å ta noen test, så tok jeg mini for ikke så lenge siden og da ble diagnosen schizoaffektiv og gad. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...