Gå til innhold

Vandt med å bli dårlig hver 2 til 3 måned

Anbefalte innlegg

Det er snart 3 måneder siden sist innleggelse. Og siste måneden har jeg gradvis fått det verre. Er på godt vei inn i en depresjon nå. Selvmordstankene er det vanskeligste. 

Av og til tenker jeg litt på om jeg kanskje bare overdriver fordi jeg er så vandt til å bli dårlig med jevne mellomrom? Om noen skjønner hva jeg mener?

Anonymkode: 7a96b...e67

Fortsetter under...

Jeg blir også dårlig å perioder. Det kan gå et par måneder hvor jeg fungerer relativt greit, forså å ramle helt ned i kjelleren og slutte å trene,spiser dårligere eller overspiser junk food, får mer selvmordstanker, skader meg, slutter å dusje, sliter med å stå opp o.l.

Vet du om det er noe hos dersom trigger det, eller kommer det bare ut av det blå?

Anonymkode: 6bf6a...749

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg blir også dårlig å perioder. Det kan gå et par måneder hvor jeg fungerer relativt greit, forså å ramle helt ned i kjelleren og slutte å trene,spiser dårligere eller overspiser junk food, får mer selvmordstanker, skader meg, slutter å dusje, sliter med å stå opp o.l.

Vet du om det er noe hos dersom trigger det, eller kommer det bare ut av det blå?

Anonymkode: 6bf6a...749

Jeg har tenkt litt over det og jeg kan ikke komme på noe som trigger det, så det kommer nok bare ut av det blå. 

Anonymkode: 7a96b...e67

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...