Gå til innhold

Jenter i tights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pils skrev (38 minutter siden):

Minishorts til menn på hm er vel heller ikke typisk ut tenkt av hetrofile?   Er så korte at lissom kunne gått ute i boxeren ...   så ja virker som de homfile har mye kontroll i klesbransen.   Ikke da at jeg ikke hadde turt og bruke de som hetrofil for jeg kan ha på meg mye rart..

Minishorts på menn er like gyselig som speedo. Jeg synes det er mye mer spennende når litt mer er skjult jeg da. :) Altså en normal shorts eller en lekker boxer, ikke minishortser, badebukser og truser på menn, men plagg som går litt ned på lårene og ikke er dødsens trange - myyyye penere, synes jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg går gjerne bort til postkassen som ligger ved en trafikkert europavei, iført morgenkåpe og hårturban. :) Om noen får hjerteinfarkt av det så har de sett lite her i verden. ;) Men jeg går ikke dit i undertøyet nei, men kunne jo uten problemer gjort det i shorts og bikinioverdel f.eks. og hva er egentlig forskjellen?

Jeg går ikke til postkassa i morgenkåpe (hvis jeg hadde hatt en), men det er fordi den er rundt 200 m fra huset, hvis jeg ikke tar snarveien ned skråningen med krattskog. Men jeg ser for meg at det ville vekket mer oppsikt om noen plutselig kom ut av jungelen i morgenkåpe, enn bortover gangveien 🤣 Men jeg fulgte gamle-naboen tilbake til huset sitt i pysjamasbukse og singlet en gang, og ble der til hjemmehjelpa kom. Det får folk tåle når jeg blir vekket tidlig på morgenen av ei senil, gammel dame. Men om noen får hjerteinfarkt mens de kjører på en europavei, kan jo det potensielt få alvorlige følger 🤔 I "gata mi" er det bare to hus og ingen gjennomkjøring. Så det vil ikke bli noen kjedekollisjon dersom en kjører ut av veien på grunn av hjerteinfarkt 😅 

Jeg tenker også ofte "hva er forskjellen?". Jeg har tatt av meg t-skjorta og gått i shorts og bh på grusveier i skogen dersom sannsynligheten er liten for at jeg møter noen. Men jeg bruker jo bare sports-bh'er og tenker egentlig at hvis folk ikke tåler det, da har de et problem. Jeg har sett menn med pupper som verken har hatt t-skjorte eller bh 😂 Men allikevel ville jeg følt meg litt naken dersom de jeg møtte ble stående og skravle med meg.

Jeg tror mine følelser rundt bekledningen avhenger av situasjonen. Hvis jeg har slått opp telt et sted og på morgenen flyr rundt i undertøy, også kommer det noen turgåere forbi, da tenker jeg at det er greit. Mens hvis jeg skal gå fra et sted til et annet, føler jeg plutselig et større behov for å ha på noe mer enn bare undertøy (som stort sett er stilongs og trøye når jeg er på fjellet). Så det handler nok litt om hva som passer seg i anledningen, ikke nødvendigvis hvor mye kropp som syns. Har man en lang morgenkåpe, dekker jo den det meste, men man drar ikke på jobben i morgenkåpe av den grunn. Og man har ingenting i garasjen å gjøre i bare undertøy (med mindre man kommer på noe man må hente før man glemmer det og egentlig var på vei til å ta en dusj) 😅 

Men når alt kommer til alt, er det så mange viktigere ting å fokusere på enn hva folk har på seg, så akkurat det bruker jeg fint lite energi på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker også ofte "hva er forskjellen?". Jeg har tatt av meg t-skjorta og gått i shorts og bh på grusveier i skogen dersom sannsynligheten er liten for at jeg møter noen. Men jeg bruker jo bare sports-bh'er og tenker egentlig at hvis folk ikke tåler det, da har de et problem. Jeg har sett menn med pupper som verken har hatt t-skjorte eller bh 😂 Men allikevel ville jeg følt meg litt naken dersom de jeg møtte ble stående og skravle med meg.

Jeg går også gjerne i shorts og sports-bh når jeg går tur i fjellet på hytta. Vi møter sjelden noen, men om vi skulle gjøre det så er vel ikke en sports-bh noe å få hysterisk anfall over tenker jeg. :) Går ikke i typiske undertøys-bh'er da nei, men enkle og solide sports-bh'er. Ingen hadde jo reagert på en svart bikini-overdel heller så. 

Og som du sier - hvis menn med man-bobs og svære mager kan gå i baris så kan da vel jeg gå med sports-bh! Men jeg kler på meg om jeg skal på et mer offentlig sted altså, går ikke på butikken i bikini heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (12 timer siden):

😂

Nå kom jeg på at jeg løp ut i garasjen en gang i boxer og BH. Så kom jeg på at jeg hadde fått naboer (huset hadde stått tomt noen år). Sa til meg selv at slikt kan man ikke gjøre når man har naboer. Men de henger ikke ved gjerdet og det er ganske langt mellom husa, pluss noen trær mellom. Så de skal virkelig gå inn for det for å se hva jeg har på meg, eller ikke har på meg 😅 Boxer og trøye var på fjellet en gang det var sykt varmt. Jeg var langt unna rød-merkede stier og det pleier være ganske trygt så lenge det ikke er jaktsesong. Så jeg tror det kan sidestilles med "langt inne i skogen" 😅

Det kan være fort gjort å glemme hva naboer kan se 😆 Jeg har selv i en tidligere bolig, et rekkehus med naboer på alle kanter, vært kjapt ute på veranda for å henge dyne til lufting iført kun neglisjé, fordi jeg (feilaktig) trodde at det var ingen naboer ute på en tidlig helgemorgen midt på vinteren. Jauda. Må «bjuda på» innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (2 minutter siden):

Det kan være fort gjort å glemme hva naboer kan se 😆 Jeg har selv i en tidligere bolig, et rekkehus med naboer på alle kanter, vært kjapt ute på veranda for å henge dyne til lufting iført kun neglisjé, fordi jeg (feilaktig) trodde at det var ingen naboer ute på en tidlig helgemorgen midt på vinteren. Jauda. Må «bjuda på» innimellom. 

Har skjedd meg at jeg har løpt naken/ i bare trusa gjennom stua mi på vei til dusjen eller for å hente noe midt på lyse dagen uten at gardinene er trukket for. Om noen da har sett noe så får de skylde seg selv for at de står og ser inn hos meg tenker jeg :P 

Jeg har høy hekk rundt halve eneboligen, og har av og til på kveldstid hengt opp klesvasken i i bare BH-en og en boxershorts. Man må nesten presse seg gjennom hekken for å se noe særlig, så om noen har sett noe så bryr jeg meg ikke så veldig.

Anonymkode: 45217...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg liker de nye undertøysreklamene fra Cubus, de viser vanlige mennesker. :) 

Ja de viser folk som de er, tykke og tynne som gjelder de fleste av oss. Så kunne de ha vist noen stygge damer, for det er det noen som er. I reklame  er alle pene og striglet. Slik er ikke virkeligheten. Reklame må gjenspeile slik samfunnet er, der vi er forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123 skrev (21 minutter siden):

Ja de viser folk som de er, tykke og tynne som gjelder de fleste av oss. Så kunne de ha vist noen stygge damer, for det er det noen som er. I reklame  er alle pene og striglet. Slik er ikke virkeligheten. Reklame må gjenspeile slik samfunnet er, der vi er forskjellige. 

Støttes, og det gjelder både reklamer som inneholder kvinner og menn. Jeg har enda til gode å se en reklame for herreklær hvor det er en modell som har kropp lik min samboer. 

Anonymkode: 45217...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (13 timer siden):

Det kan være fort gjort å glemme hva naboer kan se 😆 Jeg har selv i en tidligere bolig, et rekkehus med naboer på alle kanter, vært kjapt ute på veranda for å henge dyne til lufting iført kun neglisjé, fordi jeg (feilaktig) trodde at det var ingen naboer ute på en tidlig helgemorgen midt på vinteren. Jauda. Må «bjuda på» innimellom. 

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (14 timer siden):

Jeg går også gjerne i shorts og sports-bh når jeg går tur i fjellet på hytta. Vi møter sjelden noen, men om vi skulle gjøre det så er vel ikke en sports-bh noe å få hysterisk anfall over tenker jeg. :) Går ikke i typiske undertøys-bh'er da nei, men enkle og solide sports-bh'er. Ingen hadde jo reagert på en svart bikini-overdel heller så. 

Og som du sier - hvis menn med man-bobs og svære mager kan gå i baris så kan da vel jeg gå med sports-bh! Men jeg kler på meg om jeg skal på et mer offentlig sted altså, går ikke på butikken i bikini heller.

Nei, jeg tror ikke engang bestefar hadde fått hysterisk anfall av det 😂

Ja, på offentlige steder er jeg anstendig kledd. Men ikke alltid i skogen/på fjellet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen viser bare pene slanke mennesker, men sånn er det ikke i det virkelige liv. Folk er også tykke og lite pene. De blir aldri modeller i reklame. For der skal bare "glansbilder" vises. Det blir på alle måter feil. Heldigvis er vi forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 3.9.2022 den 12.34):

Er det ikke homofile menn stort sett som er motedesignere? Mener å ha hørt det, men jeg er helt ut når det kommer til mote så hør egentlig ikke på meg i den sammenhengen... ;)

Man trenger da ikke vise cameltoe selv om man ikke dekker til bukseskrittet med en lang genser! Man trenger ikke dra buksa så langt opp i glufsa som mulig liksom. Jeg har forøvrig aldri skjønt at det er så grusomt med cameltoe - alle kvinner har det jo! Men nei, jeg liker ikke å gå med buksene trøkket inn mellom kjønnsleppene altså.

Nei alle kvinner har ikke camel toe, ærlig talt. Og kun de spesielle fremviser det.. og ‘ikke bryr’ seg. Kan ikke forstå hvordan det er mulig å gå på slik! 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei alle kvinner har ikke camel toe, ærlig talt. Og kun de spesielle fremviser det.. og ‘ikke bryr’ seg. Kan ikke forstå hvordan det er mulig å gå på slik! 

Anonymkode: 909ba...c91

Hvis man trekker buksene godt opp i glufsa så vil jo alle kvinner ha cameltoe. :) Forskjellen er jo om man synes det er stas å gå sånn eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (14 minutter siden):

Hvis man trekker buksene godt opp i glufsa så vil jo alle kvinner ha cameltoe. :) Forskjellen er jo om man synes det er stas å gå sånn eller ikke. 

Det er ikke stas for noen som utsettes for det. 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke stas for noen som utsettes for det. 

Anonymkode: 909ba...c91

Det er jo bare helt for jævlig. Håper ingen gjør dette. Det er lov å bruke hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 10.36):

Har sett mange jenter typ 20 år gå med tights uten at de er på eller skal på trening. Synes dette er veldig merkelig å gå med så tettsittende klær, i og for seg både på trening men enda mer til hverdags. Hva er det som foregår har folk mistet forstanden ?

Og hvis du skal trene, fortsatt gir det ingen mening med tights med mindre målet er å vise frem eksakt kroppsfasong til tilfeldige folk rundt deg på treningssenteret ?

Noen som kan forklare hva det er som foregår for jeg er super forvirret :) 

Anonymkode: 08ce2...181

Er du misunnelig?

Min bror er feit, og ingen legger mer merke til/kommenterer det andre har på seg/hvordan de ser ut mer enn han gjør. Kan være direkte stygg i sine uttalelser.

Forøvrig glad i min bror😍

Anonymkode: 6c69f...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (3 minutter siden):

Å vise fram sin flotte sexy kropp, er blitt veldig viktig for mange jenter. De håper gutta synes de er sexy, noe de ikke er. 

Det er få som er sexy.. 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (57 minutter siden):

Å vise fram sin flotte sexy kropp, er blitt veldig viktig for mange jenter. De håper gutta synes de er sexy, noe de ikke er. 

Det mange ikke skjønner er at det er mye mer enn bare kroppen som gjør et menneske sexy. :) Kroppen er bare en liten del av det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (57 minutter siden):

Det mange ikke skjønner er at det er mye mer enn bare kroppen som gjør et menneske sexy. :) Kroppen er bare en liten del av det hele.

Øynene er viktig her og at hun har humor, da kan hun være sexy, men det gjelder et fåtall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...