Gå til innhold

Jenter i tights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

erik123 skrev (2 timer siden):

Øynene er viktig her og at hun har humor, da kan hun være sexy, men det gjelder et fåtall. 

Sånn er det med de fleste mennesker uavhengig av kjønn. Noen er rumpe-mennesker, andre kan være pupper, øyne, væremåte, kroppsfasong, hårfarge osv. Det menn stort sett har til felles er at de (ubevisst?) er på jakt etter en kvinne som er lik sin mor. Omvendt når det kommer til kvinner. Legg gjerne merke til at kjærester ofte har fellestrekk med partnerens ene forelder.

Anonymkode: 6c69f...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (På 5.9.2022 den 9.06):

Hvis man trekker buksene godt opp i glufsa så vil jo alle kvinner ha cameltoe. :) Forskjellen er jo om man synes det er stas å gå sånn eller ikke. 

😂

Anonymkode: 6c69f...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂

Anonymkode: 6c69f...dd5

Det er ikke så veldig sexy, sier mye om de som går sånn. Mangler kritisk sans + mye annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (51 minutter siden):

Det er ikke så veldig sexy, sier mye om de som går sånn. Mangler kritisk sans + mye annet. 

Helt enig. Jeg lo bare av måten Lillemus formulerte seg på, morsomt.

Anonymkode: 6c69f...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånn er det med de fleste mennesker uavhengig av kjønn. Noen er rumpe-mennesker, andre kan være pupper, øyne, væremåte, kroppsfasong, hårfarge osv. Det menn stort sett har til felles er at de (ubevisst?) er på jakt etter en kvinne som er lik sin mor. Omvendt når det kommer til kvinner. Legg gjerne merke til at kjærester ofte har fellestrekk med partnerens ene forelder.

Anonymkode: 6c69f...dd5

Da har både mannen og jeg bommet stort, jeg ligner ikke på hans mor og han ligner definitivt ikke på min far. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (20 minutter siden):

Da har både mannen og jeg bommet stort, jeg ligner ikke på hans mor og han ligner definitivt ikke på min far. :)

Meget sjelden noen ser det selv😉

Anonymkode: 6c69f...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Meget sjelden noen ser det selv😉

Anonymkode: 6c69f...dd5

Er du en par ekspert? 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eh nei men Nettavisen? Tror ikke det er så vanlig å velge utseende på partner etter foreldre… 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Eh nei men Nettavisen? Tror ikke det er så vanlig å velge utseende på partner etter foreldre… 

Anonymkode: 909ba...c91

Så du ikke linken til forskninga?

Anonymkode: 6c69f...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Ser mer rett hjem på en stram tights uten noe over enn et miniskjørt...   rare greier det der ... 

Før var det vanlig ha skjørt eller tunika over skrittet når jenter gikk i tights...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker

Glad jeg er ikke jente. Tenk å måtte forholde seg til slike spørsmål. La da kvinner for en og siste gang være i fred. 🙂

Endret av GammelLurker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Nå går jeg i korte tights for jeg vil ikke gå i shorts og det er varmt, men pleier å ha en tunika over eller lange t-skjorter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pils skrev (8 timer siden):

Ser mer rett hjem på en stram tights uten noe over enn et miniskjørt...   rare greier det der ... 

Før var det vanlig ha skjørt eller tunika over skrittet når jenter gikk i tights...

Har du vært utestengt? Lenge siden jeg har sett deg her 

Anonymkode: c0a53...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har du vært utestengt? Lenge siden jeg har sett deg her 

Anonymkode: c0a53...461

Har ikke vært utestengt nei... bare ikke vært aktiv på en god stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 10.36):

Har sett mange jenter typ 20 år gå med tights uten at de er på eller skal på trening. Synes dette er veldig merkelig å gå med så tettsittende klær, i og for seg både på trening men enda mer til hverdags. Hva er det som foregår har folk mistet forstanden ?

Og hvis du skal trene, fortsatt gir det ingen mening med tights med mindre målet er å vise frem eksakt kroppsfasong til tilfeldige folk rundt deg på treningssenteret ?

Noen som kan forklare hva det er som foregår for jeg er super forvirret :) 

Anonymkode: 08ce2...181

Jeg går med tights.

Men bomullstights.

Ser det bra ut? Nei. 

Er det behagelig? Ja. 

Og, forresten så dekker jeg til rumpa med skjørt og genser så ingen ser rumpa mi. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duvall skrev (18 minutter siden):

Jeg går med tights.

Men bomullstights.

Ser det bra ut? Nei. 

Er det behagelig? Ja. 

Og, forresten så dekker jeg til rumpa med skjørt og genser så ingen ser rumpa mi. Ok?

Bra at ingen ser rumpa di. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...