Gå til innhold

Formyndersk behandler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kupton skrev (1 minutt siden):

Du må nok være langt mer konkret og komme med eksempler før noen kan hjelpe deg med dette.

For eksempel vedtak om tvangsinnleggelse, overføring til et annet sted(jeg vil flytte), medisinering {jeg får ikke den dosen jeg vil ha}, innskrenkinger i bruk av telefon og IPad (strenge reglerfor hvem jeg kan kontakte) osv.

Anonymkode: dc4a6...ea7

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For eksempel vedtak om tvangsinnleggelse, overføring til et annet sted(jeg vil flytte), medisinering {jeg får ikke den dosen jeg vil ha}, innskrenkinger i bruk av telefon og IPad (strenge reglerfor hvem jeg kan kontakte) osv.

Det kommer ann på hva slags grunnlag de har for dette. 

Anonymkode: c64e5...d5f

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det mulig å bedre kommunikasjonen med behandler på noen måte, slik at du forstår behandler bedre og behandler kan forstå ditt syn bedre? Ofte er det gode grunner til at behandlere fatter denne typen vedtak som det her er snakk om. Muligens du senere, når du skrives ut, kan innse at det var riktig gjort, selv om du ikke ser det i dag. Vi ser ofte ikke det beste for oss selv bestandig når vi står midt i stormen.

Men håper du finner ut av det - på en eller annen måte. Min erfaring er at det i hvert fall ikke blir bedre av å mase om det samme gjentatte ganger, når de en gang har fattet et vedtak. Da er det bedre å la saken ligge i ro og ta den opp senere igjen. Men dette er 8-10 år siden, hvor det ikke var uvanlig å strippe rommet for eiendeler på avdelingen jeg ble innlagt på... Ikke akuttavdeling, men lukket avdeling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...