AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 Skrevet 1. september 2022 For deg? For meg så er det det at jeg sliter sånn sosialt at jeg klarer verken å få venner eller kjæreste. Syns det er sorgfullt å innse at man nok må leve resten av livet alene uten noen. Anonymkode: eee7a...d2e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 Skrevet 4. september 2022 Det verste for meg er at jeg blir overveldet så raskt. Energien går tom alt for fort. Av å ta inn sanseinntrykk. Og da blir jeg stresset og oppjaget. Anonymkode: 491af...c5f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 Skrevet 4. september 2022 Det verste er det sosiale, og at jeg blir veldig fort totalt utslitt og stresset. Anonymkode: 0e6e1...48d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det verste er det sosiale, og at jeg blir veldig fort totalt utslitt og stresset. Anonymkode: 0e6e1...48d Det syns jeg også er det verste. Det å måtte grue seg mange måneder i strekk til sosiale begivenheter som konfirmasjon, brylluper, juleselskaper o.l. Det er et helvete jeg ikke unner noen. Anonymkode: 7b98b...a71 0 Siter
Frida Skrevet 9. september 2022 Skrevet 9. september 2022 Det sosiale er veldig vanskelig. Føler bare jeg dummer meg ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.