Worrisome_plenty Skrevet 3. april Skrevet 3. april Nesten alle andre har jo foreninger og aktiviteter osv. Er det pga lidlesenes natur ? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. april Skrevet 3. april (endret) De finnes nok, men er ikke så synlige nå som de var for noen år siden. Kanskje var ikke "markedet" så stort som initiativtakerne la til grunn. Endret 3. april av psykedeliker 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april psykedeliker skrev (1 time siden): De finnes nok, men er ikke så synlige nå som de var for noen år siden. Kanskje var ikke "markedet" så stort som initiativtakerne la til grunn. Har aldri sett en schizofreni forening jeg da. Har sett for bipolar, OCD, angst og spiseforstyrrelser. Så er det noen foreninger som hvite ørn der jeg ikke har peiling på hva de driver med annet enn at det er sært og litt antimedisin. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Skrevet 3. april Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Har aldri sett en schizofreni forening jeg da. Har sett for bipolar, OCD, angst og spiseforstyrrelser. Så er det noen foreninger som hvite ørn der jeg ikke har peiling på hva de driver med annet enn at det er sært og litt antimedisin. Har ikke hørt om eller sett noe sånt jeg heller. 1 Siter
wizwazwoz Skrevet 4. april Skrevet 4. april Støttegrupper er vel ofte tatt initiativ til av folk. med de ulike lidelsene, ved schizofreni og autisme er det kanskje færre som har overskudd og evne til å ta på seg et sånt ansvar, derfor blir det mindre støttegrupper er min hypotese 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.