Gå til innhold

Hvilken serie ser du på for tiden?


dagdrømmer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har endelig bestemt oss for å fullføre Better call Saul. Vi begynte på den for lenge siden, etter å ha sett Breaking Bad, men hadde litt for lang pause slik at vi nå har sett om igjen en rekke episoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett the Sandman ett par ganger alt, så den går vel under ser for tiden. Ellers er det lite, følger med på Greys anatomy, men det er vel det.

Anonymkode: 24063...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har sett the Sandman ett par ganger alt, så den går vel under ser for tiden. Ellers er det lite, følger med på Greys anatomy, men det er vel det.

Anonymkode: 24063...43d

Hva synes du?

Jeg ser også på den og har litt blandede følelser.

På den ene siden er det bra laget. Jeg vet ikke om det kunne vært gjort så mye bedre. På den annen side er det mye som gjør seg mye bedre i en tegneserie enn på film. Tegneserien virker mye mer "voksen". Det er vanskeligere å "tro" på en film hvor det skjer så mye absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morsan skrev (49 minutter siden):

Har endelig bestemt oss for å fullføre Better call Saul. Vi begynte på den for lenge siden, etter å ha sett Breaking Bad, men hadde litt for lang pause slik at vi nå har sett om igjen en rekke episoder. 

Den serien er så bra! En av de bedre jeg har sett, nesten bedre enn Breaking Bad. Og det skal mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 time siden):

Hva synes du?

Jeg ser også på den og har litt blandede følelser.

På den ene siden er det bra laget. Jeg vet ikke om det kunne vært gjort så mye bedre. På den annen side er det mye som gjør seg mye bedre i en tegneserie enn på film. Tegneserien virker mye mer "voksen". Det er vanskeligere å "tro" på en film hvor det skjer så mye absurd.

Er litt enig med deg der. Jeg var faktisk skikkelig treg og begynte å lese tegneserien kun for noen måneder siden etter oppfordring fra en kamerat.

På den ene siden elsker jeg personen som spiller Drøm, der har de virkelig valgt rett person, men jeg sitter også og irriterer meg over ting som er blitt gjort om på som jeg syntes var bra fra tegneserien. De er bra på hver sin måte, og jeg tror den er gjort litt mer "enkel" seriemessig for å fenge de som kanskje ikke har lest eller satt seg godt inn i dette.

Anonymkode: 24063...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 time siden):

Den serien er så bra! En av de bedre jeg har sett, nesten bedre enn Breaking Bad. Og det skal mye til.

Ja, BB var utrolig bra, og BCS virker også veldig bra. De er begge også fantastisk bra filmet og klippet. Det er stadig vekk scener hvor jeg blir skikkelig imponert over det - ikke bare handlingen/skuespill. Seriene er også veldig bra castet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på noen ting for tiden. Den lille tiden jeg har tilgjengelig om kvelden, bruker jeg til Fb, DOL og nyheter - på mobilen på sofaen. Dagene etter jobb går så fort, og her har vi hatt nydelig seinsommervær lenge, og da er vi ute i hagen, ute på tur eller bader 😄 (noen av oss da - jeg er gift med en ikke-bader 😮 ) I går ettermiddag og kveld holdt jeg på med noen staudebed i sikkert 3 timer. Deilig! Kvelden før gikk vi kveldstur. Så - jeg ser av og til nyheter, en sjelden gang en episode av noe engelsk krim, og så fikk jeg sett Debatten seint om kvelden i går mens jeg rensket blåbær. Ja, og så begynte jeg på den dokumentaren om Trond Giske, men måtte legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke sett på noen serier siden jeg så Dynastiet og Falcon Crest. 

Hehe. Det var det jeg også forbandt med serier for noen år siden, og skjønte meg ikke på dem som kunne velge serier over en hvilken som helst film. Det var før jeg oppdaget Netflix og HBO - og etterhvert også serier på NRK 😅.

Jeg ser så godt som aldri på lineær-TV lenger, bare litt nyheter av og til, og selv de mest via strømming, så jeg kan se når det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Hehe. Det var det jeg også forbandt med serier for noen år siden, og skjønte meg ikke på dem som kunne velge serier over en hvilken som helst film. Det var før jeg oppdaget Netflix og HBO - og etterhvert også serier på NRK 😅.

Jeg ser så godt som aldri på lineær-TV lenger, bare litt nyheter av og til, og selv de mest via strømming, så jeg kan se når det passer.

Jeg har aldri sett på Netflix eller HBO . Tror ikke en gang jeg har hørt om HBO :)

Jeg ser på Solvang på torsdager og på Åsted Norge.  Og så ser jeg på Stjernekamp og The voice. I år blir det ikke Stjernekamp pga fotballvm 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vo så forresten en serie som kanskje passer for flere her:

Natt og dag. (Dansk dramaserie fra en fødeavdeling). Den anbefaler jeg.

Dessuten ser vi siste sesong av Rådebank, men den har vel de som er interessert sett for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (19 minutter siden):

Vo så forresten en serie som kanskje passer for flere her:

Natt og dag. (Dansk dramaserie fra en fødeavdeling). Den anbefaler jeg.

Dessuten ser vi siste sesong av Rådebank, men den har vel de som er interessert sett for lenge siden.

Rådebank var fantastisk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagdrømmer skrev (7 timer siden):

Hvilken serie ser du på for tiden? Jeg ser på keep breathing, synes den virker bra så langt 😊

Designated survivor på Netflix 

Anonymkode: c2532...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...