Gå til innhold

Hvilken serie ser du på for tiden?


dagdrømmer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser Manifest på Netflix og Made in Oslo på HBO. 

Anonymkode: d2170...59c

Rettelse: Made in Oslo er på Viaplay.

Anonymkode: d2170...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi ser Fortitude og House of Dragon. Ellers har jeg gledet meg lenge til nye sesonger med Mi brilliante venninne og Succession og begge er nå rett rundt hjørnet.

Alle som likte Normal people burde forresten se Conversations with friends

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (21 timer siden):

Hehe. Det var det jeg også forbandt med serier for noen år siden, og skjønte meg ikke på dem som kunne velge serier over en hvilken som helst film. Det var før jeg oppdaget Netflix og HBO - og etterhvert også serier på NRK 😅.

Jeg ser så godt som aldri på lineær-TV lenger, bare litt nyheter av og til, og selv de mest via strømming, så jeg kan se når det passer.

Jeg også hadde «fordommer» mot serier, og tenkte at en god film måtte da alltid være bedre! Men det har kommet vanvittig mange bra serier de seneste årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (21 timer siden):

Jeg har ikke sett på noen serier siden jeg så Dynastiet og Falcon Crest. 

 

Nicklusheletida skrev (21 timer siden):

Jeg har aldri sett på Netflix eller HBO . Tror ikke en gang jeg har hørt om HBO :)

Jeg ser på Solvang på torsdager og på Åsted Norge.  Og så ser jeg på Stjernekamp og The voice. I år blir det ikke Stjernekamp pga fotballvm 😞

Selv uten strømmetjenester kunne du jo ha fått med deg for eksempel Downton Abbey som gikk på NRK. Da ville du sett at «serier» er noe helt annet nå enn Dynastiet og Falcon Crest. 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (21 timer siden):

Vo så forresten en serie som kanskje passer for flere her:

Natt og dag. (Dansk dramaserie fra en fødeavdeling). Den anbefaler jeg.

Dessuten ser vi siste sesong av Rådebank, men den har vel de som er interessert sett for lenge siden.

Dansk dramaserie fra en fødeavdeling høres bra ut for meg:)  Takk for tips, hvor finner jeg den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (50 minutter siden):

Dansk dramaserie fra en fødeavdeling høres bra ut for meg:)  Takk for tips, hvor finner jeg den?

Den gikk på TV2 i sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
morsan skrev (3 timer siden):

 

Selv uten strømmetjenester kunne du jo ha fått med deg for eksempel Downton Abbey som gikk på NRK. Da ville du sett at «serier» er noe helt annet nå enn Dynastiet og Falcon Crest. 😇

Ja, har ingenting med det å gjøre  Du har helt sikkert rett I det. Hvis jeg skal sette meg ned å slappe av, har jeg lett for å bli sittende med pc og surfe, lese de samme nyhetene i alle aviser eller  sitte med en bok . Ellers så bruker jeg veldig mye tid med bilder , lage album og da flyr tiden. 

Samboeren setter på tv' n , så den står jo på, men jeg ser sjelden på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...