Gå til innhold

Sløst bort alle pengene denne måneden, sendte Vipps’ krav’


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem har du sendt Vipps-krav til?

Anonymkode: ce7f1...a93

The parentes 

Anonymkode: f96b5...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

The parentes 

Anonymkode: f96b5...ab3

Du må jo ha penger til mat og klare deg. Samtidig så kan du få lavere terskel for å sløse bort penger igjen hvis du bare kan sende et vipps-krav.

Hvis du ikke har pratet med dem så synes jeg uansett det er en frekk måte å be om penger på. Når du ber om å få låne penger fordi du har sløst bort dine egne, så burde du i det misnte ha respekt og verdighet nok til å spørre dem ordentlig.

Anonymkode: ce7f1...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (Akkurat nå):

Ikke mat trollet.

Trollet? Hvorfor er et troll fordi jeg sendte et Vipps krav ISW? Det forventer jeg du utdyper!!!

Anonymkode: f96b5...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må jo ha penger til mat og klare deg. Samtidig så kan du få lavere terskel for å sløse bort penger igjen hvis du bare kan sende et vipps-krav.

Hvis du ikke har pratet med dem så synes jeg uansett det er en frekk måte å be om penger på. Når du ber om å få låne penger fordi du har sløst bort dine egne, så burde du i det misnte ha respekt og verdighet nok til å spørre dem ordentlig.

Anonymkode: ce7f1...a93

Ja jeg må ha mat for og klare helga. Derfor sendte jeg Vipps krav. Jeg spurte ikke om et lån akkurat… Sendte det som en forespørsel. 

Anonymkode: f96b5...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Håper jeg får svar… nå går det mot helga og jeg har aldri vært så fattig før. 

Anonymkode: f96b5...ab3

Hvorfor tigger du penger når du har sløst bort det du har? Du sier selv i overskriften at du har sløst bort pengene dine. Du burde tenkt på at du skal ha penger til neste lønn (eller stipend / studielån / trydg / whatever) før du sløste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (29 minutter siden):

Hvorfor tigger du penger når du har sløst bort det du har? Du sier selv i overskriften at du har sløst bort pengene dine. Du burde tenkt på at du skal ha penger til neste lønn (eller stipend / studielån / trydg / whatever) før du sløste. 

Herregud jeg skrev det bare… ikke så lett og alltid regne ut hva man skal trenge en hel måned!! 

Anonymkode: f96b5...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud jeg skrev det bare… ikke så lett og alltid regne ut hva man skal trenge en hel måned!! 

Anonymkode: f96b5...ab3

Når du skriver sløser så regner vi jo med at du mener sløser. Ikke skriv en ting og men noe helt annet, det blir umulig for andre å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Når du skriver sløser så regner vi jo med at du mener sløser. Ikke skriv en ting og men noe helt annet, det blir umulig for andre å forholde seg til.

Jeg har jo sløst fordi jeg ikke tenkte meg om… er jo ikke feilfri!! Har du aldri sløst kanskje? Derfor det finnes Vipps så ma. Kan sende Vipps forespørsel til foreldre! 

Anonymkode: f96b5...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var da voldsomt så mye tull som har blitt postet her på forumet de siste par ukene.

Anonymkode: ce7f1...a93

Kaller du dette tull? Så frekt! 

Anonymkode: f96b5...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har jo sløst fordi jeg ikke tenkte meg om… er jo ikke feilfri!! Har du aldri sløst kanskje? Derfor det finnes Vipps så ma. Kan sende Vipps forespørsel til foreldre! 

Anonymkode: f96b5...ab3

Joda, men jeg har aldri sløst sånn at jeg har vært nødt til å tigge penger av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Joda, men jeg har aldri sløst sånn at jeg har vært nødt til å tigge penger av andre.

Tigge? Spons heter det! 

Anonymkode: f96b5...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trollet? Hvorfor er et troll fordi jeg sendte et Vipps krav ISW? Det forventer jeg du utdyper!!!

Anonymkode: f96b5...ab3

Dette har du trollet om på Kvinneguiden.

Anonymkode: 68c3e...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...