Gå til innhold

Sløst bort alle pengene denne måneden, sendte Vipps’ krav’


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette har du trollet om på Kvinneguiden.

Anonymkode: 68c3e...4ee

Nei det har jeg ikke ikke, er ikke på kg. 

Anonymkode: f96b5...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er et troll. Ingen oppfører seg som dette. Gå ut i finværet og få deg noe bedre å bruke lørdagen på, dette er bare trist.

Anonymkode: ce7f1...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er et troll. Ingen oppfører seg som dette. Gå ut i finværet og få deg noe bedre å bruke lørdagen på, dette er bare trist.

Anonymkode: ce7f1...a93

Fordi hvorfor? Fordi jeg har et problem du ikke har som er så spesielt at det eneste du kan er å kalle meg et troll? Jeg fikk Vipps jeg, så da er det vel trist for deg da. 

Anonymkode: f96b5...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt er ikke spesielt. Hvis du snakker sant, så er du en bortskjemt trassig tenåring. Ellers er du et troll. Begge deler er dessverre veldig vanlig.

Anonymkode: ce7f1...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...