Gå til innhold

Ble du redd for alt da du var psykotisk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt litt ulike typer psykoser, og var ikke "redd for alt" før jeg var ordentlig paranoid. Det skjedde sist gang jeg var psykotisk, og det var den subjektivt verste psykosen jeg har hatt. 

Anonymkode: b9626...496

Annonse

UtakknemligDiva
Everybody skrev (På 2.9.2022 den 21.07):

Ting du ellers ikke ville vært redd for og som egentlig ikke er noe å være redd for? Så mye at folk trodde du var feig og en pyse?

Har ikke vært direkte psykotisk, men hadde nokk trekk av det til at dps sendte meg til spesialist på psykose. Jeg oppfylte ikke kravene og skjønte at jeg ikke har det siden jeg fikk de spørsmålene jeg fikk. Men når jeg har vært som mest stresset og nesten ikke noe søvn på flere mnd så har jeg blitt litt sånn mer psykotisk enn normalt. Jeg bare fikk plutselig masse angst og trodde noen fulgte med på meg. Jeg hatet å gå på togperrongen fordi det var kameraer der, redd for å bruke kortet. Fikk blackout og husket ikke hvor jeg hadde vært og hvor jeg skulle noen ganger.

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva slags gode opplevelser? 

Anonymkode: 6c55f...7c9

Gode energier i kroppen, så vakre lys, fikk orgasme av energiene, kunne snakke med en avdød som hjalp meg mye og følte noen ganger jeg var i ekstase. 

Annonse

Everybody skrev (9 minutter siden):

Å? Hvordan kan man få rette misforståelser? Eller mener du man får rette forståelser av verden og ting rundt en? Hvorfor mener du det?

Man mener det er rett når man er i det, kanskje det er det som menes her. 

Nei har ikke vært redd for alt når jeg har blitt psykotisk. Hvis virkeligheten har føltes vrengt så har jeg jo fått angst knyttet til det, men eventuell redsel har knyttet seg til vrangforestillingene. Men jeg har også kommet i kampmodus pga det jeg trodde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...